Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

ΠΕΡΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗΣ



ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ...ΣΗΜΕΡΑ: Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ! 
ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΑΝΑΤΡΕΞΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΥΓΕΙΑ" ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΤΟΝ ΤΊΤΛΟ.Ή κατ΄ευθείαν ΚΛΙΚ στο> http://monidadias-news.blogspot.gr/p/blog-page_3083.html Στείλτε μας δικές σας απορίες ή και εμπειρίες
Από το Βιβλίο του μοναχού π.Αντωνίου

Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ… ΜΙΑ ΑΛΛΗ 

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ 

ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ 

ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ! 
Εδραίωσε την ομοιοπαθητική στην Ελλάδα
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΥΘΟΥΛΚΑΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ
Σας μιλάω τόσο καιρό για τα τσαγάκια μου με βότανα και ούτε καν θυμήθηκα την Ομοιοπαθητική, μέθοδος θεραπευτική η οποία στηρίζεται κατά βάση στα βότανα. Η βοτανολογία και η Ομοιοπαθητιική θα έλεγα πως είναι αδελφάκια. Αμφότερες οι επιστήμες στοχεύουν στο να συμπαρασταθούνε στον πάσχοντα άνθρωπο. Απλά χρησιμοποιούν διαφορετικές “τεχνικές” !
Να όπως εγώ ο άσχετος προτείνω τσαγάκια με βότανα, μια απλοϊκή χρήση θεραπευτικών βοτάνων που όμως φέρνουν αποτελέσματα! Αυτό με βασάνιζε από την αρχή: Η θεραπευτική αξιοποίηση των βοτάνων που είναι γύρω μας και στην κουζίνα μας τα περισσότερα…και ο υποφέρων ανθρωπάκος -θεόστραβος… τα αγνοεί. Αυτό ακριβώς κάνω: Να τον "ξεστραβώσω" ώστε το βραδάκι να πίνει ένα τσαγάκι πριν πάει για ύπνο.Θα σηκωθεί το πρωϊ ..περδίκι! ΚαΡατσεκαρισμένες επιστημονικά οι προτάσεις μου! Δεν είμαι θεραπευτής, ούτε πουλάω ματζούνια… Πληροφοριοδότης υγείας είμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου