Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

ΩΠΑ...ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ..Μόνος του τόγραψε;

Βιβλιοπαρουσίαση: “Πολιτικό Ημερολόγιο Φυλακής” του Ηλία Κασιδιάρη - Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου, 19:00

Βιβλιοπαρουσίαση: “Πολιτικό Ημερολόγιο Φυλακής” του Ηλία Κασιδιάρη - Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου, 19:00

Την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου και ώρα 7 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση του νέου βιβλίου του Ηλία Κασιδιάρη "Πολιτικό Ημερολόγιο Φυλακής" στο ξενοδοχείο Crystal City στην πλατεία Καραϊσκάκη (Αχιλλέως 4 - Σταθμός Μετρό Μεταξουργείο).
Ακολουθεί ένα απόσπασμα από τον πρόλογο του βιβλίου:

Σήμερα, 1η Ιουλίου του 2015, περασμένες έξι, και μπορώ και πάλι να γράφω τις σκέψεις μου μπροστά στην οθόνη ενός υπολογιστή και όχι στα ταπεινά μου χειρόγραφα υπό το καθεστώς ενός άθλιου περιορισμού. Είμαι και πάλι ελεύθερος να κινούμαι στον ζωτικό μου χώρο χωρίς τον ανυπόφορο περιορισμό του σιδήρου και του τσιμέντου. Συλλογιέμαι όμως το ίδιο ελεύθερα, άρα και το ίδιο καλά, όπως όλον αυτόν τον χρόνο των διώξεων, των στερήσεων και του παράνομου εγκλεισμού στις καθεστωτικές φυλακές. Σήμερα, 1η Ιουλίου 2015 και φυλλομετρώ από το τέλος τις σελίδες του πιο όμορφου ημερολογίου που κράτησα ποτέ, του δικού μου πολιτικού ημερολογίου φυλακής.
Στις σελίδες που ακολουθούν θα αναφερθώ σε πράξεις, σε γεγονότα και στις πολιτικές δραστηριότητες του τελευταίου χρόνου. Όσο περίεργο και αν φανεί, ο τελευταίος χρόνος ήταν γεμάτος γεγονότα, δράση και όμορφες ιστορίες που αφηγούμαι μέσα στις σελίδες αυτού του ημερολογίου. Το μεγάλο στοίχημα που βάζαμε με τον εαυτό μας την ημέρα που περνούσαμε το κατώφλι των φυλακών ήταν αν θα μπορέσουμε να παραμείνουμε ενεργοί και μάχιμοι πολιτικά, ακόμα και πίσω από τείχη και σίδερα. Αυτός άλλωστε ήταν και ο μοναδικός λόγος που το σάπιο και διεφθαρμένο Σύστημα μας φυλάκισε: για να μας εξαφανίσει από την πολιτική ζωή της χώρας.
Τα κατάφερε; Προφανώς όχι. Καταφέραμε να νικήσουμε; Αυτό θα το κρίνει η Ιστορία. Προσωπικά με εκφράζει μία φράση του Νίκου Καζαντζάκη, που περιγράφει απόλυτα τα συναισθήματά μου, την ώρα που έκλεινε πίσω μου η σιδερένια πύλη των φυλακών Κορυδαλλού και ανέπνεα και πάλι τον αέρα της ελευθερίας: «Νίκησα; Νικήθηκα; Τούτο μονάχα ξέρω... είμαι γεμάτος πληγές και στέκομαι όρθιος!»
Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/biblioparousiash-politiko-hmerologio-fulakhs-tou-hlia-kasidiarh#ixzz3ufTmQQXd

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου