Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ...ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ!

Της κ. ΡΑΝΙΑΣ ΛΙΑΓΚΑ  


Η 25η Νοεμβρίου, ανακηρύχθηκε τον Δεκέμβριο του 1999 από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ ως Διεθνή Ημέρα για την εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών. Με την απόφασή τους αυτή, ήθελαν να αναδείξουν το σημαντικό αυτό πρόβλημα σε παγκόσμιες διαστάσεις.Η βία κατά των γυναικών έχει πολλές μορφές, όπως ο σωματικός βιασμός ,ο οικονομικός εκβιασμός , ο τραυματισμός ,η σεξουαλική ταπείνωση. 

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΥΤΡΩΤΗ ΑΚΟΜΗ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ...

Ο ΜΠΑΡΜΠΑ ΜΗΤΣΙΟΣ ΤΑ ΧΩΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΛΑΟΣΩΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΊΟΥ ΗΠΕΙΡΟΥ

ΒΟΡΕΙΟ-ΗΠΕΙΡΩΤΗ ΞΥΠΝΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!! 

Έμεινα μόνος μου μα ακούς,τη νύχτα και τη μέρα , 
περίμενα την λευτεριά,ακόμη εδώ πέρα. 
Την άτυχη τη μοίρα μου την κλαίνε τα παιδιά μου , 
νύχτα και μέρα, δεν σταματούν , να καιν’ τα σωθικά μου. 
Έμεινα μόνος μου εδώ στην σκλάβα την πατρίδα 
να μαρτυρώ την τύχη μου και την χαμένη μου ελπίδα .

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΖΑΚ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ:

ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ 

Το «θέατρο του παραλόγου» παίζεται στις πλάτες των Θεσσαλονικέων, στις πλάτες αυτής της πόλης, όπως αποδεικνύεται τις τελευταίες ημέρες, με όσα είδαν το φως της δημοσιότητας για τις εξελίξεις στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Ένα έργο, το οποίο όταν ξεκίνησε το 2006, οι Θεσσαλονικείς και κατ’ επέκταση, οι επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης πανηγύρισαν κρίνοντας ότι θα συμβάλλει στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, στην βιώσιμη κινητικότητα των ανθρώπων της, στη λειτουργικότητα της πόλης. Κρίνοντας ότι θα καταστήσει τη Θεσσαλονίκη σύγχρονη μεγαλούπολη, ελκυστική σε επισκέπτες και επενδυτές. Κρίνοντας ότι θα ενισχύσει την εξωστρέφεια και το δυναμισμό της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου