Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

ΔΕΝ ΠΑΕΙ...ΑΛΛΟ


 Πως να πάει ...άλλο μωρέ με το νιονιο που κουβαλάμε; 

ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΑΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ.... ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ!  ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ  ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ... ΕΠΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ  ΤΩΡΑ!Ο ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ…ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ… & ζωής 
ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ "ΘΕΩΡΗΣΗ"!!! 

ΣΚΕΨΕΙΣ ...ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ

(ΌΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΤΑ... ΤΙΝΑΖΩ...)

KEIMENA ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ!



***Λοιπόν έχω κάποια σχολιανά να σούρω σήμερα...Γιατί δα έχω τέτοιο βίτσιο;
Μακάρι να μπορούσα να το εξηγήσω...Εκείνο που έχω αποκομήσει στην μακρόχρονη ζωή μου και στη θεία ευλογία της ερευνητικής δημοσιογραφίας που διακονώ...δεν αντέχω και θα πω τα δέοντα...

***Πρώτα υπάρχει ή Οχι Θεός; Οι θρησκείες μας τσαμπουνάνε περί υπαρξης του!...Αλλά έως στιγμής για θεούς ακούομεν... και θεόν δεν βλέπουμε!!!
Ο άνθρωπος έχει φοβίες από τη μέρα που γεννάται και συνεχίζει να τις κουβαλάει μέχρι της θανής του!

Θεόν ακούομεν και Θεόν δεν βλέπουμε. Τι συμβαίνει;
Εις τι πιστεύουμε; Εις ΑΕΡΑ κοπανιστόν και φτιαχτό παρά τοις ανθρώποις;ΛΕΩ

***Και τι είναι ο Ιησούς Χριστός;...Ο ΘΕΟς ΜΑΣ;
Μια σπουδαία ανθρώπινη φιγούρα... που πάσχισε να μας  εξωραϊσει ωστόσο ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ Αλλά Θεός;Που είναι εξαφανισμένος εδώ και 2000 χρόνια κι αφήνει τον μυθον του να κυκλοφορει ανεξέλεγκτα;

*** ΕΧΩ τις προσωπικές ενστάσεις μου...ΠΕΡΊ ΎΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ... ΑΝ ΚΑΙ έχω στενότατες σχέσεις μαζί του ....ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΈΝΑ...ΣΑΣ!

***Δυστυχως διαπιστώνω ότι το ΣΤΟΡΥ όπως μας σερβίρεται είναι τσούφιο! ΦΟΥΣΚΑ!
Και τι πρέπει να πραξω ΕΓΩ;

ΑΠΛΑ συνεχίζω να απορρώ και να μπερδεύομαι...
Αλλά ΟΧΙ ...δεν μπερδευομαι....πασχίζοντας να καταλάβω τις δήθεν ...Θεϊκές εμπνεύσεις και ...κολπάκια ...

***ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ  τι νογάω;..ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ τους δημιουργούς των θρησκειών και Εκκλησιών;...ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΆΛΟΥΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ;ΤΙ ΠΑΡΑΜΎΘΙΑ;

Οχι κύριοι ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΤΡΕΞΩ ΣΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΣΑΣ!
Και στα προβληματικά σας ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΛΕΥΤΕΡΟΣ! ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ... ΑΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ!

*** ΟΧΙ ...Δεν με ΑΠΑΣΧΟΛΕΊ ΤΟ ...ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΟΝ ΜΟΥ! ΠΟΣΩΣ!

ΑΠ,ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ

1 σχόλιο:

  1. Καλησπερα κύριοι και κυρίες,
    Μου χορηγεί δάνεια σε όποιον θέλει οικονομική βοήθεια. Πρόκειται για ένα
    δάνειο, μεταξύ κυρίως με όρους πολύ απλή, ακριβή και γρήγορη. v.zacharias87@gmail.com
    Σας ευχαριστώ για την απάντηση μου αν με χρειαστείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή