Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016


 

Μία νοικοκυρά από την Κόρινθο βρέθηκε υπό ερευνά και παραλίγο να συλληφθεί λόγω απώλειας 36 κιλών!
Έχετε παρατηρήσει ποτέ πως, αν είστε χονδρός, οι άνθρωποι σας κοιτάζουν όταν τρώτε; Σαν να ήθελαν να σας αγγίξουν στον ώμο και να πουν: «Αν δεν τρώγατε τόσο πολύ, δε θα ήσασταν τόσο χοντρός/ή!»
Χαίρετε. Ονομάζομαι Μυρσίνη, για τους φίλους Μυρτώ. Δεν είμαι διάσημο πρόσωπο, αλλά ίσως με αναγνωρίσει κανείς που με έχει δει από κοντά. Είμαι υπαρκτό πρόσωπο και μένω στην Κόρινθο. Μέχρι πριν από 2 χρόνια ήμουν μια χοντρή γυναίκα την οποία όλοι κοίταζαν επίμονα.

Το μεγαλύτερο μέρος της νεανικής μου ζωής ένιωθα μεγάλη κούραση να βγαίνω έξω με τους φίλους μου. Περπατούσα κουνιστή και λυγιστή, σαν πιγκουίνος. Ίδρωνα ακόμα και όταν έτρωγα. Φορούσα φαρδιά ρούχα, που να πέφτουν ίσια κάτω με το σώμα, να μην είναι κολλημένα και να μη δείχνουν τη φρικτή μου κατάσταση στο μεγαλείο της. Δεν μπορούσα ούτε να σταυρώσω τα πόδια. Πολύ απλά ήμουν παχύσαρκη. Χοντρή σαν αγελάδα. Στο ύψος των 178 εκ. έφτασα και 101 κιλά. Έως ένα σημείο, το ύψος μου έκρυβε τα κιλά, αλλά μετά τα 80 κιλά δεν υπήρχε πλέον επιστροφή.
Τώρα πια δεν είμαι παχύσαρκη και βρίσκομαι στον δρόμο να γίνω ακριβώς όπως θέλω να είμαι. Ελπίζω η δική μου ιστορία να βοηθήσει όλους όσοι αισθάνονται αβοήθητοι και απλά δεν μπορούν να σταματήσουν να τρώνε, για να κάνουν κάτι να αδυνατίσουν.
Ορίστε και μερικές φωτογραφίες της προόδου μου…
Πριν Μετά
Πριν Μετά

Πώς άρχισα;

Πήγα στον γιατρό για να ζητήσω βοήθεια, αλλά δεν ήμουν και πολύ αισιόδοξη. Τα τελευταία 7 χρόνια είχα δοκιμάσει 16 διαφορετικές δίαιτες. Τη μία μετά την άλλη. Και ούτε μία φορά δεν άντεξα ως το τέλος.
Τι συνέβη που με ξύπνησε και με ανάγκασε να ζητήσω βοήθεια από μόνη μου;
Σίγουρα όχι ότι συνειδητοποίησα ότι το πάχος μου θα με σκοτώσει, ούτε η ανάγκη να φαίνομαι ωραία. Ήδη από τα εφηβικά χρόνια η λαιμαργία μου κυριάρχησε σε οτιδήποτε άλλο. Μου ήταν σημαντικό μόνο να φάω. Και έτσι άντεξα κάπως ως «παχουλή» μέχρι τα 26, όπου παντρεύτηκα. Ούτε ο σύζυγός μου ήταν μικρόσωμος, και ως εκ τούτου η διαφορά δεν ήταν και τόσο φοβερή. Αλλά στον γάμο αργότερα παραμέλησα εντελώς τον εαυτό μου. Η δυστυχία μου είναι που μαγειρεύω καλά και πάντα ετοιμάζω τεράστιες ποσότητες φαγητού. Με το πρόσχημα ότι απλά ετοιμάζω για τον σύζυγό μου τα πιο νόστιμα πιάτα (διάβαζε: με πολλές θερμίδες), ασταμάτητα μαγείρευα και έτρωγα. Και τότε έχασα τη δουλειά μου, το οποίο με σκότωσε. Την παρηγοριά, βέβαια, την βρήκα στο φαγητό, όπως πάντα.
Έφτασα ως ένα σημείο που ντρεπόμουν να μείνω έγκυος. Οι ορμόνες μου διαταράχθηκαν εντελώς, γινόμουν όλο και πιο μεγάλη, πιο αργή στις κινήσεις. Δε γινόταν σε αυτή την κατάσταση να κουβαλήσω ένα παιδί. Ενώ ήθελα να έχω παιδιά, όμως ούτε αυτό δε με εμπόδισε να συνεχίσω να τρώω. Τα προβλήματα υγείας ερχόντουσαν το ένα πίσω από το άλλο, ενώ εγώ απλά έτρωγα, έτρωγα, έτρωγα. Αν και χίλιες φορές είχα ακούσει ότι πρέπει να χάσω βάρος, δεν άκουσα ούτε έναν γιατρό, φίλο ή μέλος της οικογένειας. Πολύ απλά η όρεξή μου ήταν πιο δυνατή από μένα. Ξέρω πόσο φοβερό ακούγεται, αλλά επίσης γνωρίζω και ότι το κάθε άτομο με περιττά κιλά με καταλαβαίνει. Ειλικρινά, δεν είναι πως ήθελα να πεθάνω, αλλά ένιωθα εντελώς ανήμπορη να αλλάξω κάτι.
Και τότε τα πράγματα ανάμεσα στον άνδρα μου κι εμένα πήραν τον κατήφορο. Όταν τα κοιτάξω όλα απ’ αυτό το σημείο, μου είναι σαφές ότι τα πράγματα δεν ήταν και τόσο μαύρα. Δε μου έλεγε ότι χρειάζεται να αδυνατίσω μόνο για αισθητικούς λόγους, αλλά φοβόταν για την υγεία μου. Όμως εγώ, ως γυναίκα, πανικοβλήθηκα νομίζοντας ότι μου τα έλεγε για εντελώς διαφορετικούς λόγους. Ενώ εγώ ήμουν αυτή που ήμουν ανασφαλής.
Δε μου άρεσε να με βλέπει χωρίς ρούχα. Λένε ότι οι άνδρες είναι οπτικοί τύποι, εγώ πάλι στον άνδρα μου μπορούσα να προσφέρω μόνο την θέα του λίπους και της κυτταρίτιδας. Ήμουν τόσο δυσκίνητη ώστε μου έγιναν δυσάρεστα κάποια όμορφα πράγματα, επειδή δεν ένιωθα καλά με τον εαυτό μου. Απέφευγα τα «συζυγικά καθήκοντα» όλο και περισσότερο επειδή έτσι μου ήταν πιο εύκολα και όλο και πιο εντατικά έκανα έρωτα με το ψυγείο.
Ένιωθα πραγματικά απαίσια, για μήνες, χρόνια. Άρχισα να του δημιουργώ σκηνές ζήλιας κάθε φορά που ο άνδρας μου έμενε λίγο παραπάνω με τους φίλους του ή όταν έφευγε κάπου χωρίς εμένα, στο- Θεός φυλάξοι- επαγγελματικό ταξίδι ή όταν απλά μιλούσε με κάποια κομψή γνωριμία του. Επειδή δεν ήταν και δύσκολο να είναι κάποιος πιο κομψός από μένα, οι σκηνές ζηλοτυπίας και οι τσακωμοί έγιναν η καθημερινότητά μας.
Κι έτσι το τραβάγαμε μέχρι τη στιγμή που συνειδητοποίησα για πόσο καιρό δεν υπήρχε καθόλου η εγγύτητα μεταξύ μας. Τότε σκέφτηκα: «Δεν είναι δυνατό να μην έχει ερωμένη!» Αυτή η ιδέα με έπνιγε 24 ώρες την ημέρα και συνέχεια έψαχνα για κάποια ένδειξη. Κάθε φορά που το θυμάμαι, σκέφτομαι πως αυτή ήταν η χειρότερη περίοδος στη ζωή μου.
Ο άνδρας μου είχε όλο και λιγότερα νεύρα να με ακούσει και όλο και περισσότερο χρόνο περνούσε στη δουλειά του ή κάπου έξω, με τους φίλους του, στους γονείς του, οπουδήποτε- αρκούσε να μην είναι στο σπίτι και να ακούει τα ξεσπάσματά μου. Μία μέρα πήγα να κάνω ντους και άρχισα να κλαίω όταν είδα τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Νομίζω ότι τότε έπαθα έναν ολοκληρωτικό νευρικό κλονισμό.
Μου φαινόταν ότι όλα εκείνα τα κιλά, που με πίεζαν τόσο πολύ ψυχολογικά, μπήκαν στο σώμα μου σαν να ήταν κάποιο όνειρο, ξαφνικά. Ήταν λες και πριν δεν παρατηρούσα πώς φαίνομαι. Με κάποιο τρόπο, ήξερα ότι είμαι «μεγάλη», αλλά δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι είχα μετατραπεί σε ένα ατημέλητο βουνό λίπους. Ήμουν μόλις 32 ετών και έμοιαζα σαν να ήμουν τουλάχιστον 42.
Τότε αποφάσισα ότι χρειάζεται να κάνω δραστικές αλλαγές αν δε θέλω να με αφήσει ο άνδρας μου, το οποίο θα με έριχνε σε μια τέτοια κατάθλιψη που απλά ξέρω ότι τότε θα σκοτωνόμουν με το φαγητό. Επίσης, είχα και τη επίγνωση ότι όλα αυτά τα κιλά δε θα εξαφανιστούν ως δια μαγείας. Ήξερα ότι θα χρειαστεί να το πάω σιγά σιγά. Έβαλα τα κλάματα, έκανα ένα ωραίο ντους και έκλεισα ραντεβού στον γιατρό.
Τα διηγήθηκα όλα αυτά στον γιατρό μου. Με άκουσε προσεκτικά και περίμενα ότι θα μου τα ψάλλει και θα με στείλει σε κάποιο κέντρο απεξάρτησης, για το πόσο μεγάλο εθισμό είχα στο φαγητό και για το σημείο που έφτασα. Αλλά αυτός πραγματικά με εξέπληξε και μου συνέστησε κάτι εντελώς αναπάντεχο. Δεν επρόκειτο για κανένα πρόγραμμα διατροφής ούτε δίαιτα. Φυσικά, μου είπε λίγο να προσαρμόσω τη διατροφή μου, αλλά τίποτα ακραίο. Μου πρότεινε να μην ενοχλούμαι υπερβολικά και να βάλω έναν μακροπρόθεσμο στόχο. Μου συνέστησε να πίνω περισσότερο νερό, να ελαχιστοποιήσω τα γλυκά, να τρώω περισσότερα φρούτα και λαχανικά και να περπατάω. Κλασικά… Μπλα μπλα μπλα… Αλλά, εκτός απ’ όλα αυτά, μου συνέστησε ένα προϊόν για το οποίο δεν είχα ακούσει ποτέ.
Μου διηγήθηκε ότι το προϊόν το ανέπτυξε ένας διάσημος γιατρός ο οποίος θεραπεύει με επιτυχία ιδιαίτερα παχύσαρκα άτομα. Εντάξει, πρέπει να ομολογήσω ότι με τσίμπησε λίγο αυτό το «ιδιαίτερα παχύσαρκα άτομα», αλλά τι να κάνουμε, ήρθα για βοήθεια. Δεν πίστευα ότι οποιοδήποτε προϊόν θα μπορούσε να τα λύσει όλα με έναν απλό τρόπο, όμως δε μου παρέμεινε τίποτα άλλο παρά να πιστεύω σε θαύματα.

Και το θαύμα συνέβη!

Άρχισα να το χρησιμοποιώ ακριβώς στις 2 Αυγούστου του 2014. Στις πρώτες 4 ημέρες έχασα μόνο ενάμισι κιλό. Ήμουν απογοητευμένη, διότι ήμουν και ανυπόμονη, αλλά δεν είναι σαν να ήμουν σε κάποια δίαιτα. Ναι μεν πρόσεχα τι τρώω, αλλά δεν ήμουν και ιδιαίτερα πειθαρχημένη, ενώ τις ποσότητες φαγητού δεν τις μείωσα σκόπιμα. Μου ήταν σημαντικό που δεν πεινούσα, κι έτσι συνέχισα να χρησιμοποιώ αυτό το προϊόν. Ευτυχώς.
Ήδη για τις επόμενες 3 εβδομάδες ένιωσα πως το βάρος μου σιγά σιγά μειώνεται. Σε ακριβώς 90 ημέρες από τις 2 Αυγούστου έπεσα από τα 101 κιλά σε 85!
Έχοντας υπόψην ότι δεν προσπαθούσα να μειώσω την ποσότητα του φαγητού, ο μόνος λόγος για τον οποίο αδυνάτισα τόσο πολύ ήταν το προϊόν που χρησιμοποιούσα. Αυτό που μου συνέβη είναι ότι δεν μπορούσα να φάω πολύ. Με τον καιρό η όρεξή μου μειώθηκε τόσο πολύ, ώστε να ήμουν ικανοποιημένη και όταν έτρωγα απλά μια σαλάτα. Απλά δεν είχα ανάγκη το φαγητό!
Ποτέ δεν ένιωθα πως κάτι μου λείπει, όπως στις προηγούμενες προσπάθειες για δίαιτα. Απλά δεν πεινούσα.
Και πώς είναι δυνατόν εγώ να μην πεινάω; Εγώ πάντα πεινούσα!
Ορίστε, το μυστικό κρύβεται σε, όπως μου το εξήγησε ο γιατρός μου, μία φόρμουλα η οποία επιδρά στο κέντρο της πείνας στον εγκέφαλο. Λίγο με ανησυχούσε το γεγονός ότι μερικές φορές χρειαζόταν να υπενθυμίζω στον εαυτό μου ότι πρέπει να φάω κάτι. Όμως, το συνήθισα πολύ γρήγορα και έτρωγα κάτι έστω και με ζόρι, ώστε να καταναλώσω τουλάχιστον το ελάχιστο του φαγητού που χρειάζομαι για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού.
Όταν είδα τα πρώτα αποτελέσματα, σκέφτηκα ότι η χαρά μου δε θα διαρκέσει για πολύ. Και όμως έκανα λάθος. Αυτή η φόρμουλα δρα όλο το 24ώρο. Έτσι έχανα βάρος ακόμα και όταν κοιμόμουν. Χωρίς πείνα. Χωρίς νευρικότητα. Νόμιζα πως όλα αυτά ήταν ένα όνειρο.
Και όλα αυτά με μια πλούσια διατροφή. Μερικές φορές τρεφόμουν πραγματικά υγιεινά, αλλά και πάλι δεν έχανα την ευκαιρία να φάω και αυτά που μ’ αρέσουν. Ποτέ δεν απαρνήθηκα ένα γλυκό ή σοκολάτα. Εγώ απλά δεν μπορώ να το κάνω. Κατά φύσεως είμαι λαίμαργη κι έτσι τουλάχιστον με το ζόρι έπρεπε να φάω ένα γαλακτομπούρεκο όταν το φτιάξει η κουμπάρα μου. Τι να κάνω που είναι τόσο υ-πέ-ρο-χο! :)
Και πάλι, απολάμβανα τα αποτελέσματα που τα έβλεπα, και όπως αδυνάτιζα όλο και περισσότερο, μου έμεινε πολύ χαλαρό το δέρμα, οπότε άρχισα να κάνω γιόγκα. Έβλεπα κάποια βιντεάκια στο youtube και έκανα τις ασκήσεις όταν έβρισκα χρόνο. Μόνο η γιόγκα δεν ήταν αρκετά κουραστική για τα τεμπέλικά μου οπίσθια :) Επιπλέον, προσπάθησα να περνάω αρκετό καιρό έξω, σε βόλτα με τους φίλους μου ή με τον σκύλο και έπινα αρκετό νερό. Οι άνθρωποι με τους οποίους είχα επαφές και που επίσης χρησιμοποιούσαν αυτό το προϊόν, κυρίως δεν έκαναν ασκήσεις. Γι’ αυτό και εγώ έχασα τα περισσότερα κιλά από όλους μας, αλλά ούτε τα δικά τους αποτελέσματα δεν είναι καθόλου άσχημα.
Με τα κιλά εξαφανίζονταν και τα προβλήματα στον γάμο μου. Προσπαθούσα να ανακατευθύνω την ενέργεια στο να λύσω το πρόβλημα, αντί να κάνω τη ζωή κόλαση στον άνδρα μου για κάτι που έτσι και αλλιώς δεν ήταν δικό του φταίξιμο. Ειλικρινά, το είπα και σ’ αυτόν, καθόλου δε θα με πείραζε αν είχε κάποια γκόμενα σ’ εκείνη την περίοδο. Μόλις τώρα συνειδητοποιώ ότι εγώ ήμουν αυτή που μας απομάκρυνε. Άφησα το φαγητό να μου γίνει πιο σημαντικό από την εγγύτητα και τη σχέση μας. Επέτρεψα να μειώσω τόσο πολύ την αυτοπεποίθηση μου που δεν ήθελα καθόλου να βγαίνω ανάμεσα σε ανθρώπους, πόσο μάλλον να κάνω μια προσπάθεια να είμαι ελκυστική στον άνδρα μου.
Όταν είδε πως προσπαθώ να αδυνατίσω, ο Ζώης μου με στήριξε. Πήγαινε μαζί μου βόλτα και θαρραλέα μου έπιανε το χέρι μου. Μου αρέσει να αστειεύομαι και συχνά το λέω, πως πήγαινε το ελεφαντάκι του βόλτα. Το κίνητρό μου αυξήθηκε ακόμα περισσότερο όταν είδα πως σ’ αυτόν δεν είχε σημασία τι σκέφτονται οι άλλοι για την εμφάνισή μου, ότι είναι σημαντικό μόνο να είμαι και πάλι καλά και εμείς οι δύο φυσικά να γίνουμε καλά.
Όπως έχανα βάρος, και οι εξετάσεις μου βελτιώνονταν. Η διάθεσή μου βελτιώθηκε. Πολύ σύντομα βρήκα και μια δουλειά και ξαναβρήκα τη θέληση για ζωή. Κάθε πρωί σηκωνόμουν με ενθουσιασμό, απολαμβάνοντας το μακιγιάρισμα και τις ετοιμασίες για τη δουλειά, επειδή τον κάθε επόμενο μήνα γινόμουν όλο και πιο όμορφη στον εαυτό μου. Αλλά και στους άλλους, αν θα κρίναμε από τα σχόλιά τους. Όλα ήταν ομορφότερα από ό, τι πριν.
Νομίζω ότι αυτή η φόρμουλα είναι ένα από τα καλύτερα φυλαγμένα μυστικά της φαρμακευτικής βιομηχανίας, διότι πραγματικά λειτουργεί. Αν δεν ήταν έτσι, θα ήταν διαθέσιμη στα φαρμακεία και στα μαγαζιά με τα καλλυντικά. Αλλά δεν είναι, μπορείτε να την αγοράσετε μόνο μέσω εξουσιοδοτημένου διανομέα. Ευτυχώς, ο γιατρός μου ήξερε γι' αυτή και κατάλαβε ότι ψάχνω για μία «σανίδα σωτηρίας», όπου να πιαστώ. Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτή τη φόρμουλα την χρησιμοποιεί το μισό Χόλυγουντ, ειδαλλιώς χρησιμοποιείται ως θεραπεία σε πολύ παχύσαρκα άτομα. Αν και δεν αποτελεί καινοτομία, ακριβώς γι’ αυτό τον λόγο δεν ήταν διαθέσιμη στο ευρύ κοινό.
Εκτός από το ίδιο τα αδυνάτισμα, υπάρχουν και άλλα καλά αυτής της φόρμουλας…
  • Δεν περιέχει επικίνδυνες χημικές ουσίες, ούτε φάρμακα οποιουδήποτε είδους.
  • Δε χρειάζεται να παίρνετε χάπια, σκόνες, φίλτρα. Η χρήση της είναι πολύ απλή.
  • Δε χρειάζεται να περνάτε αυστηρά προγράμματα ασκήσεων. Φυσικά, μπορείτε αν το θέλετε. Εμένα οι ασκήσεις με βοήθησαν να συσφίξω το δέρμα αφότου έχασα όλα εκείνα τα κιλά.
  • Δε χρειάζεται να μετράτε τις θερμίδες. Απλά να χρησιμοποιείτε αυτή την φόρμουλα κάθε μέρα. Γρήγορα θα σας γίνει συνήθεια και είναι πολύ εύκολο.
  • Για να χρησιμοποιήσεις αυτό το προϊόν, είναι απαραίτητο να το εφαρμόσεις στις προβληματικές περιοχές κάθε πρωί και κάθε βράδυ.
Αλλά τώρα έρχεται το καλύτερο…
Μία και χάσετε τα κιλά, δε θα γυρίσουν πίσω, όπως κανονικά όταν σταματάτε μια δίαιτα. Δε θα έχετε κρίσεις πείνας, όπως μετά από αυστηρές δίαιτες. Όπως μειώνεται η όρεξη, έτσι θα σας μειωθεί και το στομάχι και δε θα έχετε πλέον ανάγκη να τρώτε υπερβολικά.
Για να είμαστε ρεαλιστικοί, όλοι εμείς έχουμε κάποιες διατροφικές συνήθειες, οι οποίες συνήθως περιλαμβάνουν 3 κυρίως γεύματα και μικρά προγεύματα, που διαφέρουν από άτομο σε άτομο. Σε όλες τις δίαιτες αυτό αλλάζει και αρχίζετε με ένα νέο πρόγραμμα διατροφής, οπότε ο οργανισμός μας παθαίνει ένα σοκ. Γι’ αυτό, ο οργανισμός μας συνέχεια προσπαθεί να επιστρέψει στα παλιά κι έτσι δεν καταφέρνουμε να παραμείνουμε αδύνατοι. Μόλις σταματήσουμε μία δίαιτα, τα κιλά γρήγορα επιστρέφουν, ακριβώς επειδή κι εμείς γυρίζουμε στις παλιές μας συνήθειες.
Και όλοι μας, ας το παραδεχτούμε, αγαπάμε τα σνακ και τα γλυκά, ιδιαίτερα το βράδυ.
Εδώ συμβαίνει κάτι εντελώς διαφορετικό. Δεν θα νιώθετε πείνα. Έτσι ο οργανισμός σας δε θα πανικοβάλλεται και δε θα επιστρέψουν όλα τα κιλά τα οποία χάσατε. Κανένας δε σας αναγκάζει να κάνετε την αλλαγή, αυτά είναι όλα.
Ο γιατρός μου με έφερε σε επαφή με μερικούς άλλους που περνούσαν τα ίδια προβλήματα. Έτσι αποφασίσαμε μαζί να γράψουμε αυτό το blog και να μοιραστούμε με το κοινό τις εμπειρίες μας, καθώς και τις πληροφορίες για το πού ο καθένας ο οποίος το επιθυμεί το θα μπορέσει να παραγγείλει αυτό, το ίδιο προϊόν το οποίο χρησιμοποιούμε κι εμείς.
Πριν Μετά
Να τι λέει ο φίλος μου ο Δαμιανός, που είναι 42 χρονών και ο οποίος από τα 112 κιλά έπεσε στα 86 μέσα σε μόνο 3 μήνες:
«Παρά τα βαριά γεύματα, έχασα σχεδόν 26 κιλά μέσα σε 3 μήνες και να ξέρετε ότι δε θα τα ξανακερδίσω!» *
*Τα ενδεδειγμένα αποτελέσματα είναι ατομικά και μπορεί να διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο. Ο κατασκευαστής δεν εγγυάται τα ίδια αποτελέσματα για όλους.
Πριν Μετά
Έπειτα έχουμε τη φίλη μας τη Τασία Μ. Αυτή πριν τον γάμο της έχασε 40 κιλά μέσα σε 7 μήνες χάρη σ’ αυτή τη μέθοδο!
«Πιστεύω ότι είχα δοκιμάσει όλες τις υπάρχουσες μεθόδους αδυνατίσματος. Αλλά από τότε που άρχισα να χρησιμοποιώ αυτή τη φόρμουλα πριν από ενάμιση χρόνο, δεν μου επιστράφηκε ούτε ένα γραμμάριο!» *
*Τα ενδεδειγμένα αποτελέσματα είναι ατομικά και μπορεί να διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο. Ο κατασκευαστής δεν εγγυάται τα ίδια αποτελέσματα για όλους.
Και μετά έχουμε κι εμένα.
Πριν από 4 μήνες περίπου, με σταμάτησε ο τροχονόμος επειδή ξέχασα να βγάλω φλάς στη στροφή. Όταν κοίταξε το δίπλωμά μου, ισχυρίστηκε ότι δεν ανήκε σε μένα. Έλεγε πως δε με πιστεύει ότι η φωτογραφία είναι δική μου. Δεν ήξερα πώς να του εξηγήσω ότι όντως είναι.
Αφότου έκανε επαλήθευση των στοιχείων μου με το τμήμα του, επέστρεψε προς το αυτοκίνητό μου χαμογελώντας. «Θα πρέπει να έχετε χάσει πολύ βάρος, επειδή δε μοιάζετε καθόλου με το άτομο στο δίπλωμα.»
Συμφώνησα μαζί του. Με κάποιο τρόπο, αυτή ήταν μία από τις πιο ωραίες «προειδοποιήσεις» που έχω πάρει ποτέ.
Κρίνετε και από μόνοι σας.
Εγώ όταν ήμουν 30 Εγώ τώρα στα 33
Είναι προφανές γιατί είμαι τόσο ενθουσιασμένη για αυτό το προϊόν. Χαίρομαι που επιτέλους είναι διαθέσιμο και σε μας, τους κοινούς ανθρώπους, και όχι μόνο σε διασημότητες. Αν δεν έβρισκα αυτό το προϊόν δεν ξέρω τι θα είχε συμβεί. Πιθανότατα θα τελείωνε ο γάμος μου και η δυνατότητα να συνεχίσω μια ομαλή ζωή. Μην επιτρέψετε να συμβεί αυτό σε σας. Ορίστε, τώρα υπάρχει ένας τρόπος να απαλλαγείτε μία και καλή από το βάρος που σας πνίγει.
Στο τέλος αυτής της σελίδας θα αφήσω τον σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα από την οποία μπορείτε να το παραγγείλετε. Έχετε την δυνατότητα να το δοκιμάσετε για 44 ημέρες. Αν δεν μείνετε ικανοποιημένοι, η εταιρεία που διανέμει αυτό το προϊόν θα σας επιστρέψει τα χρήματα αν βρίσκεστε στην περίοδο διάρκειας της εγγύησης.
Σήμερα είδα ότι αυτό το προϊόν είναι σε μία ειδική έκπτωση 50% και παρήγγειλα για να έχω απόθεμα. Ποιος ξέρει, αν δεν το χρησιμοποιήσω εγώ, μπορεί να κάνει σε κάποιον άλλο. Τα περισσότερα πακέτα για τον εαυτό μου παλιά τα παράγγελνα στη διπλάσια τιμή, αλλά και έτσι ισχυρίζομαι ότι άξιζε κάθε ευρώ.
Το να παραγγείλετε είναι απλό. Απλά συμπληρώστε την αίτηση παραγγελίας στο κάτω μέρος της σελίδας και σύντομα θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης. Μέσα σε μία ή δύο εργάσιμες μέρες το πακέτο θα έρθει στη διεύθυνση του σπιτιού σας. Θα χρειαστεί να πληρώσετε ελάχιστα ταχυδρομικά τέλη, αλλά το ακριβές ποσό θα το δείτε στην αίτηση παραγγελίας, για αυτό τώρα δεν είμαι σίγουρη, αλλά νομίζω ότι πάει ανάλογα το βάρος του πακέτου.
Αν έχετε πρόβλημα με τα περιττά κιλά, τότε σας συνιστώ με όλη την καρδιά μου πριν αρχίσετε με όλες τις αυστηρές δίαιτες και τα προγράμματα διατροφής να δοκιμάσετε αυτό το προϊόν. Σας το λέω ως κάποιος ο οποίος βρισκόταν στη δική σας κατάσταση.
Η ζωή είναι απίστευτα ευκολότερη όταν ο άνθρωπος είναι αδύνατος. Κυριολεκτικά. Δεν μπορείτε ούτε να φανταστείτε πόση ντροπή και καθημερινά προβλήματα επίλυσα χάνοντας βάρος. Πάω για ύπνο και ξυπνάω ως ένα εντελώς χαρούμενο άτομο, και για να είμαι ειλικρινής, νόμιζα πως αυτό δε θα συνέβαινε ποτέ.
Σημειώνω, αυτό το προϊόν δεν μπορείτε να το αγοράσετε στην ελεύθερη αγορά. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το προϊόν που χρησιμοποιούσα, παρακαλώ να μου αφήσετε το e-mail σας και το συντομότερο δυνατόν θα σας διαβιβάσω όλες τις πληροφορίες που έχω!
Πολλή τύχη σας εύχομαι
Μυρσίνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου