Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

Οι επιπτώσεις των στρατιωτικών μεταρρυθμίσεων της Κίνας

Από το δεύτερο εξάμηνο του 2015, υπήρξε σημαντική εικασίες σχετικά με φημολογείται στρατιωτικές μεταρρυθμίσεις της Κίνας . Η κερδοσκοπία έγινε ιδιαίτερα έντονη μετά  όταν ο Πρόεδρος της Κίνας Xi Jinping ανακοίνωσε ένα σχέδιο στην 3ης Σεπτεμβρίου στρατιωτική παρέλαση στο Πεκίνο για να κόψει 300.000 στρατιώτες.

Στην πραγματικότητα, οι εκθέσεις ειδήσεων σχετικά με την αντικατάσταση των στρατιωτικών περιοχών με τις ζώνες μάχης για πρώτη φορά άρχισε να αναδύεται το 2012. Δεν ήταν μέχρι Xi έκανε σημαντικές παρατηρήσεις σε μια συνεδρίαση της Κεντρικής Στρατιωτικής Επιτροπής (CMC) για τις στρατιωτικές μεταρρυθμίσεις στον Νοέμβριο του 2015 ότι οι στόχοι και στόχοι των μεταρρυθμίσεων αποκαλύφθηκαν, που περιλαμβάνει την αντικατάσταση των στρατιωτικών περιοχών με τις ζώνες μάχης, καθώς και άλλα σημαντικά οργανωτικά επισκευές. Μέχρι τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, η αναδιάρθρωση είχε αρχίσει να παίρνει μορφή. 
Στην πρώτη γραμμή των μεταρρυθμίσεων είναι η αντικατάσταση των τεσσάρων γενικών διευθύνσεων της CMC με 15 νέα τμήματα, σηματοδοτώντας όχι μόνο μια αλλαγή στο όνομα, αλλά και μια πλήρη μεταφορά των λειτουργιών. Αντιπροσωπεύει επίσης μια υποβιβασμό για τις τέσσερις γενικές τμήματα. Το Τμήμα Γενικό Επιτελείο (GSD), για παράδειγμα, χρησιμοποιείται για να είναι γνωστή ως η νούμερο ένα όργανο στο Απελευθερωτικού Λαϊκού Στρατού (PLA), εν μέρει επειδή ήταν υπεύθυνος των πράξεων και στοιχείων, συμπεριλαμβανομένου του ανθρώπου, των ηλεκτρονικών και του Internet ευφυΐα, και εν μέρει επειδή ήταν στη διοίκηση του στρατού, η οποία, με τη σειρά τους, ελέγχονται τα επτά στρατιωτικές περιοχές σε όλη τη χώρα. Το GSD έχει γίνει πλέον η κοινή Τμήμα Γενικό Επιτελείο CMC, με τις αρχικές μονάδες ευφυΐα του και τις λειτουργίες ενσωματωθούν στο νέο Στρατηγικό δύναμη υποστήριξης (ΣΑΧ). Δεν είναι πλέον ασκεί τον επιχειρησιακό έλεγχο του στρατού, η οποία έχει τώρα το δικό έδρα της. Το Τμήμα νέα κοινή Γενικό Επιτελείο θα λειτουργήσει καθαρά ως οργάνωση του προσωπικού, παρόμοια με τις κοινές αρχηγούς του συστήματος προσωπικού των ΗΠΑ Η εναρκτήρια διοικητής του ΤΚΑ είναι Αντιστράτηγος Gao Jin, ένας πολύ καιρό μέλος της Δεύτερης Πυροβολικού Σώματος, τώρα μετονομάστηκε όπως η Δύναμη Rocket, πριν γίνει βοηθός αρχηγός της GSD και Πρόεδρος του ΚΕΑ Ακαδημίας Στρατιωτικών Επιστημών. Με εξαιρετικά διαπιστευτήρια ως επικεφαλής αξιωματικός, Γκάο θεωρείται ότι έχει την απαιτούμενη εμπειρία σε επιχειρήσεις και την ανταλλαγή πληροφοριών. Κάνοντας το ΤΚΑ υπό τη διοίκηση του Gao συνεπάγεται ότι οι ΣΑΧ διατηρεί μέρος των λειτουργιών της πρώην GSD.
Η μεγαλύτερη αλλαγή στις λειτουργίες του τμήματος γενικής πολιτικής (ΑΕΠ) είναι η αφαίρεση του ελέγχου επί του στρατιωτικού νομικού συστήματος με τις νέες Πολιτική και Δίκαιο της Επιτροπής. Σημαίνει μια διάλυση των λειτουργιών πειθαρχία, την ασφάλεια και το προσωπικό που το ΑΕΠ χρησιμοποιείται για να μονοπωλήσει. Η Επιτροπή Πολιτική και Δίκαιο, μαζί με την Επιτροπή επιθεώρησης πειθαρχία, μπορεί να σταματήσει τις λειτουργίες του προσωπικού από το να ελέγχεται από ένα μόνο οργανισμό, ενώ συμβάλλουν στο στόχο της εξάλειψη της δαχτυλίδια διαφθοράς στο στρατό Xi, όπως φαίνεται στην υπόθεση που αφορά πρώην CMC αντιπρόεδρος Xu Caihou .
Guo Boxiong, ο άλλος αντιπρόεδρος πρώην CMC που έπεσε επίσης από την εξουσία στην εκστρατεία κατά της διαφθοράς ΧΙ, συνδέθηκε στενά με το Τμήμα Γενικής Εξοπλισμών (GAD), η οποία υποβαθμίστηκε σημαντικά σε αυτό το γύρο των στρατιωτικών μεταρρυθμίσεων. Η GAD ήταν υπεύθυνη όχι μόνο για την ανάπτυξη του στρατιωτικού εξοπλισμού, αλλά και για τη διαχείριση των μονάδων της αεροπορίας που ελήφθησαν πάνω από το τώρα defunct Επιτροπή για την Επιστήμη, την Τεχνολογία και Βιομηχανίας για την Εθνική Άμυνα.Σύμφωνα με τις νέες κατευθυντήριες γραμμές, κάθε μία από τις ένοπλες δυνάμεις είναι «να ακολουθήσει τη δική της κατασκευής του," και ως εκ τούτου την ανάπτυξη στρατιωτικού εξοπλισμού αναμένεται να κατανεμηθεί μεταξύ των τεσσάρων υπηρεσιών. Το πιο σημαντικό, η αεροπορίας και αεροδιαστημικής ανάπτυξη έχει ανατεθεί στο ΤΚΑ. Αυτό υποδηλώνει ότι η GAD δεν είναι τόσο ισχυρό όσο ήταν. Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο ότι η GAD και του Τμήματος Γενικής Logistics (GLD) θα μπορούσαν να συγχωνευθούν στο μέλλον.
Η ενεργοποίηση του Rocket Force σημαίνει ότι το δεύτερο Πυροβολικό Σώμα έχει τελικά το σωστό όνομα. Τι είναι αξιοσημείωτο είναι ότι είναι παρόμοια με Στρατηγικών Δυνάμεων Ρόκα Ρωσίας, αν και με κάποιες διαφορές. Οι ρωσικές έλεγχοι ισοδύναμο όλες τις μακροπρόθεσμες και μέσου βεληνεκούς βαλλιστικών πυραύλων στη Ρωσία. Είχε προηγουμένως επιφορτισμένη με την ανάπτυξη της αεροδιαστημικής, καθώς, αλλά στη συνέχεια οι Διαστήματος Δυνάμεων σχηματίστηκαν για να αναλάβει αυτό το ρόλο. Ομοίως, η Κίνα έχει αναθέσει την ανάπτυξη της αεροδιαστημικής στο ΤΚΑ, δεν είναι η δύναμη πυραύλων. Η διάταξη αυτή πιθανότατα έκανε για να μπορέσει η δύναμη του αέρα για να αναλάβει ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη της αεροδιαστημικής, μια κίνηση προς την υλοποίηση του πολύ-τόνισε «ολοκληρωμένη αέρα και το διάστημα" στρατηγική. Για το σύγχρονο πεδίο της μάχης, δορυφορικού εντοπισμού θέσης, της επικοινωνίας και της τηλεπισκόπησης είναι βασικοί παράγοντες.
Για να επιτευχθεί υπεροχή στο χώρο, η Κίνα θα μπορούσε η ίδια να αποφασίσουν να καθορίσουν ένα ξεχωριστό χώρο Force. Η Δύναμη Rocket ελέγχει σήμερα το σύνολο των διηπειρωτικών, μεσοπρόθεσμες και μικρού βεληνεκούς βαλλιστικών πυραύλων της χώρας, γεγονός που υποδηλώνει ότι θα εξακολουθούν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αντιμετώπιση της Κίνας με τις γειτονικές χώρες για τις διαφορές.
Σταθερότερη Ελέγχου της Στρατιωτικής
Από διαρθρωτική άποψη, οι μεταρρυθμίσεις του PLA είναι αφενός μια κίνηση προς την ανάπτυξη ενός εξειδικευμένου εργατικού και πληρούν τις απαιτήσεις του μέλλοντος πεδίο της μάχης, και από την άλλη μια ανασχηματισμό της εξουσίας με στόχο να πάρει μια πιο σταθερή λαβή για τη στρατιωτική. Αυτό θυμίζει την Gutian συνέδριο του 1929, όταν ο Μάο Τσε Τουνγκ άδραξε την ευκαιρία για τη δημιουργία τον ηγετικό ρόλο της τέταρτης ομάδας του Κόκκινου Στρατού. Στην τρέχουσα ανακατανομή της εξουσίας, οι τέσσερις γενικές τμήματα έχουν αποδυναμωθεί μέσω της απενεργοποίησης ορισμένων από τις μονάδες τους. Ορισμένοι στρατηγοί έχουν ακόμη απομακρυνθεί από τις θέσεις τους. Αυτά τα συμπτώματα είναι αρκετά για να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι οι συνεχιζόμενες στρατιωτικές μεταρρυθμίσεις είναι εν μέρει βασίζεται στην επιθυμία Xi να εδραιώσει τη θέση του ως αρχηγός του στρατού.
Να ασχοληθεί περαιτέρω πλήγμα για τους δακτυλίους διαφθορά που σχηματίζεται από τις δύο νεκρών Αντιπροέδρους ex-CMC, Xu και Guo, Xi έχει στραφεί προς την μέχρι τώρα λιγότερο προνομιούχα πολεμική αεροπορία και το ναυτικό για να επιλέξετε υπολοχαγοί μεταξύ στρατηγών. Για το ένα, Γενική Xu Κιλιάνγκ του Απελευθερωτικού Στρατού της Πολεμικής Αεροπορίας της Λαϊκής έχει προαχθεί στη θέση αντιπρόεδρο CMC, η οποία έχει παραδοσιακά καταλαμβάνεται από τους στρατηγούς του στρατού. Αυτό Xu είχε εργαστεί μαζί με Xi χρόνια πριν, όταν οι δύο είχαν ανατεθεί στην επαρχία Fujian περίπου την ίδια ώρα τον βοήθησε.Οι στρατιωτικές μεταρρυθμίσεις, τονίζοντας την συρρίκνωση των στρατευμάτων, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την ανακούφιση ορισμένων στρατηγών των θέσεων και τη δύναμή τους, η οποία θα μπορούσε να είναι ο πραγματικός λόγος για Xi να πιέσει για την αναδιάρθρωση. 
Συνέπειες για τις κοινές επιχειρήσεις Δυνατοτήτων
Από τη σκοπιά της λειτουργικής αποτελεσματικότητας, η μετάβαση από τη στρατιωτική περιοχή σε ζώνη μάχης είναι μεγάλης σημασίας για την ανάπτυξη των κοινών δυνατοτήτων επιχειρήσεις. Το PLA έχει υπογραμμίζοντας την έννοια της «ολοκληρωμένης κοινές επιχειρήσεις" από τον πόλεμο του Ιράκ του 2003. Πολλά δημοσιεύματα σχετικά με το θέμα έκτοτε έχουν ενσωματωθεί στην εσωτερική υλικά αναφοράς του PLA. Κατά την εκτέλεση κοινών επιχειρήσεων, ωστόσο, η μεγαλύτερη πρόκληση δεν είναι η τεχνολογία αλλά το σύστημα στρατιωτική περιοχή στρατού-centric και οι συντηρητικές νοοτροπίες της στρατιωτικής ηγεσίας.
Για παράδειγμα, το σύστημα στρατιωτικής περιοχής του στρατού που κυριαρχούνται, αν πρόκειται να συμμετάσχουν στη σύγχρονη μάχη, πρέπει να έχουμε τη συνεργασία της Πολεμικής Αεροπορίας, του Ναυτικού, και τη δύναμη πυραύλων για να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Και κατά την εκτέλεση των αντι-πρόσβασης / λειτουργίες άρνηση περιοχή , το PLA έχει έρθει να συνειδητοποιήσει ότι δεν μπορεί να αποτελούν απειλή για το στρατό των ΗΠΑ, ειδικά αεροπλανοφόρα του, εκτός αν έχει τη συνεργασία των άλλων υπηρεσιών και βαλλιστικών πυραύλων δυνάμεις. Ότι κάθε υπηρεσία πηγαίνει το δικό του τρόπο, χωρίς την οικοδόμηση του συντονισμού με άλλες υπηρεσίες είναι ήδη ένα σοβαρό πρόβλημα, δεδομένου ότι μειώνει σημαντικά τη δύναμη μάχης του PLA. Έτσι, από την άποψη της βελτίωσης της δύναμης μάχης, η μετάβαση από τη στρατιωτική περιοχή σε ζώνη μάχης δεν είναι μόνο για τον εξορθολογισμό του προσωπικού, αλλά και για τη δημιουργία ζωνών μάχη με την εντολή κύριες λειτουργίες που εξυπηρετούν τις πραγματικές ανάγκες στο πεδίο της μάχης. Για μια αποστολή μάχης να εκτελεστεί σωστά, ο διοικητής της ζώνης μάχης είναι επιφορτισμένη με τη δύναμη και την ευχέρεια να κινητοποιήσει στρατεύματα στην περιοχή ευθύνης του (AOR), ενισχύοντας σημαντικά τη συνολική κοινές επιχειρήσεις ικανότητα των δυνάμεων που εμπλέκονται.
Οι επιδόσεις του PLA στο θέμα αυτό μπορεί να δει από την εκτέλεση της αποστολής που σχετίζονται με τηζώνη ταυτοποίηση αεράμυνας Ανατολικής Θάλασσας της Κίνας (ADIZ), η οποία εμπίπτει γεωπολιτικά εντός του AOR της Στρατιωτικής Περιφέρειας Nanjing και ναυτικές δυνάμεις της αεροπορίας της Ανατολικής Θάλασσας Στόλου, με σημαντική επικάλυψη των αρμοδιοτήτων μεταξύ της πολεμικής αεροπορίας και του ναυτικού. Στην πραγματικότητα, δεν υπήρχε προηγούμενο παράδειγμα της πολεμικής αεροπορίας και του ναυτικού που ενεργεί υπό τη διοίκηση και τον έλεγχο του στρατού. Αυτό που συνήθως συνέβη ήταν ότι οι τρεις διαφορετικές υπηρεσίες ενήργησαν ανεξάρτητα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποιούνται από την Ιαπωνία, οι κινεζικές στρατιωτικές αεροπλάνα που ήταν παρόντες στην Ανατολική Θάλασσα της Κίνας ADIZ μέχρι σήμερα είναι ως επί το πλείστον από τις ναυτικές δυνάμεις της αεροπορίας. Αυτά τα αεροπλάνα περιλαμβάνουν Υ-8 ηλεκτρονικού αναγνωριστικά αεροσκάφη, το H-6 βομβαρδιστικό, Su-30 και J-10 μαχητικά αεροσκάφη, και Υ-12 αεροσκάφη μεταφοράς που συνδέονται με το κράτος Oceanic Διοίκησης. Πριν από την Ιαπωνία κυκλοφορήσει φωτογραφίες του δύο Κινέζοι Su-27 μαχητές που φέρουν κοντά σε δύο ιαπωνικά αεροπλάνα επιτήρησης πάνω από την Ανατολική Θάλασσα της Κίνας Μάιος 2014, υπήρχαν λίγα αρχεία των αεροπλάνων αποστέλλονται στην περιοχή από την Πολεμική Αεροπορία PLA. Αυτό μπορεί να έχει κάτι να κάνει με το γεγονός ότι οι δυνάμεις της αεροπορίας PLA Ναυτικού, σύμφωνα με την ανάθεση καθηκόντων σε όλες τις υπηρεσίες, είναι υπεύθυνα για τον εναέριο χώρο πάνω από τις θαλάσσιες περιοχές που έχουν εκχωρηθεί για την προστασία της. Είναι αλήθεια ότι ένας σημαντικός αριθμός μαχητικών αεροσκαφών έχουν αναπτυχθεί στη στρατιωτική περιοχή Nanjing και ότι το PLA έχει τρέξει ασκήσεις πολλαπλής περιοχής από το 2012, συμπεριλαμβανομένου του σπάνιου ανάπτυξη ενός πλήρους μαχητή σύνταγμα από την ενδοχώρα της βάση σε μια παράκτια βάση. Ωστόσο, τα αποτελέσματα αυτών των ασκήσεων δεν έχει λάβει εμφανή κάλυψη από τα ΜΜΕ.
Στα τέλη του 2013, τα μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι Xu, ο πρώην αντιπρόεδρος CMC, διατύπωσε παρατηρήσεις για την ανάπτυξη κοινών δυνατοτήτων επιχειρήσεις. Κάλεσε για μια περαιτέρω βελτίωση στην κοινή μηχανισμό χειρισμού εργασιών της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και ότι τα διάφορα θέατρα σε όλη τη χώρα, έτσι ώστε να διευκολυνθεί η σχετική εκπαίδευση και να εγγυηθεί τα αποτελέσματα των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων. Οι επόμενες πολιτικές εξελίξεις γύρω από την Ανατολική Θάλασσα της Κίνας ADIZ έδωσε την ευκαιρία για το PLA να εκπαιδεύσει τις δυνάμεις της και να ενσωματώσει τους πόρους σε μια κοινή περιβάλλον δραστηριότητες. Στο βίντεο της κινεζικής SU-27s δημοσιοποιούνται από την Ιαπωνία, οι αριθμοί ουρά αποκάλυψε ότι τα αεροπλάνα που βασίζονται στο Chongqing, επαρχία Σιτσουάν.Αυτό αποτελεί ένα περαιτέρω βήμα προς την ανάπτυξη των εργασιών πολλαπλής περιοχής και κοινές επιχειρήσεις μεταξύ της πολεμικής αεροπορίας και του ναυτικού.
Εν τω μεταξύ, η Πολεμική Αεροπορία PLA και PLA Ναυτικού έχουν τη δική τους ανεξάρτητη συνδέσεις με τους σταθμούς των παράκτιων ραντάρ υπό τον έλεγχό τους. Το PLA άρχισε να αναπτύσσει κοινές συστήματα επιτήρησης το 2006, σε μια προσπάθεια να ενσωματώσουν αεροφωτογραφίες για χρήση από όλες τις σχετικές μονάδες. Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες έχουν προκύψει σχετικά με το πώς το πρόγραμμα προχωρεί. Αλλά υπό το φως των σημερινών απαιτήσεων της αποστολής για την Ανατολική Θάλασσα της Κίνας ADIZ, η Κίνα πρέπει να αναπτύξει ένα κοινό σύστημα επιτήρησης. Παρά το γεγονός ότι η ανάπτυξη των «ολοκληρωμένων κοινές επιχειρήσεις" ήταν ο στόχος του PLA τα τελευταία χρόνια, τη βελτίωση και την ολοκλήρωση των υποδομών είναι μόνο ένα πρώτο βήμα. Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι το συντονισμό των άλλων ζωτικής σημασίας παράγοντες, όπως η υλικοτεχνική υποδομή, το προσωπικό και την οργάνωση, και την επιχειρησιακή σκέψη. Το σύστημα στρατιωτική περιοχή στρατού-centric κατέστησε δύσκολο να τεθεί κοινές επιχειρήσεις στην πράξη. Τώρα με τις κοινές επιχειρήσεις εντολή μηχανισμό για την Ανατολική Θάλασσα της Κίνας ADIZ ως μοντέλο, το PLA επιθυμεί να ενθαρρύνει την αποστολή προσανατολισμένη λειτουργική σκέψη, η οποία θα μπορούσε να ξεπεράσει τα διαρθρωτικά εμπόδια και να χρησιμεύσει ως σημείο εκκίνησης για τις κοινές επιχειρήσεις μεταξύ των υπηρεσιών. Σε τελική ανάλυση, αυτό θα βοηθήσει τελικά το Πεκίνο επιτύχει το στόχο της για τη θέσπιση ζωνών μάχη ως το κύριο επιχειρησιακή διοίκηση σε σύγχρονες πολεμικές συγκρούσεις. 
Συνέπειες για την Περιοχή 
Η δημιουργία ζωνών μάχη στη θέση των στρατιωτικών περιοχών αποτελεί έτσι μια μετατόπιση της επιχειρησιακής σκέψης του PLA και αναχώρηση από τη δομή της δύναμης του στρατού που κυριαρχούνται, η οποία είναι συχνά σε σύγκριση με ένα σκυλί με μια ουρά πολύ μεγάλο για να κουνάει. Τι είναι να έρθει, αντίθετα, είναι μια ελίτ και άκρως ευέλικτη δύναμη με την ολοκληρωμένη κοινή ικανότητα επιχειρήσεις.Τώρα που Xi έχει μεγαλύτερο έλεγχο επί του στρατού, η στρατιωτική λειτουργία διπλωματία του PLA θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν καλύτερα. Εκτός από τα old-school τακτική της λεκτικής επίθεσης και saber-κροτάλισμα, όπως φαίνεται στα στενά της Ταϊβάν κρίση του 1996, η επέκταση της παρουσίας του PLA θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί ως διαπραγματευτικό ατού στη διεθνή πολιτική. Με τη χρήση του PLA εξωτερικά ως μέσο για στρατιωτική αποτροπή, στη σύγχρονη διπλωματία των κανονιοφόρων για παράδειγμα, ή ως πύλη για την πραγματοποίηση των εισφορών προς τη διεθνή κοινότητα, Ξι θα πρέπει να αισθάνονται πιο άνετα σε εφαρμογή του το γνωστό καρότου και του μαστιγίου πλησιάζω.
Μια άλλη προφανής αλλαγή στη δομή του PLA μετά τις μεταρρυθμίσεις είναι η ενσωμάτωση των δυνατοτήτων ξένων μυστικών. Ξένες μυστικές υπηρεσίες ήταν στο παρελθόν η ευθύνη της δεύτερης και της τρίτης τμήματα της GSD, η οποία χειρίζεται την ανθρώπινη νοημοσύνη και ηλεκτρονικών και Internet νοημοσύνη, αντίστοιχα. Τώρα η δουλειά έχει εκ νέου ανατεθεί σε στρατός υπό την ηγεσία μονάδες, η δύναμη Ρόκα και του ΤΚΑ, σε ό, τι ισοδυναμεί με την ενσωμάτωση των πόρων νοημοσύνης. Τι είναι αξιοσημείωτο είναι ότι το Τμήμα Διασύνδεσης του GPD και GAD έχουν τις δικές τους μονάδες συλλογής πληροφοριών. Μαζί με την εκτεταμένη αναδιάρθρωση της GPD και GAD, οι μονάδες πληροφοριών στο πλαίσιο των δύο γενικές τμήματα θα συγχωνευθούν σε ΤΚΑ, το οποίο θα σήμαινε ένα ανασχηματισμό της κοινότητας νοημοσύνης. Αν η CMC είναι στο μέλλον να έχουμε μονάδων πληροφοριών που αναφέρονται απευθείας σε αυτό με έναν τρόπο παρόμοιο με το Defense Υπηρεσίας Πληροφοριών (DIA) των ΗΠΑ ή GRU (Κεντρική Διεύθυνση Πληροφοριών) της Ρωσίας, θα συμβολίζουν την περαιτέρω ενσωμάτωση των ξένων μυστικών της Κίνας ικανότητες.
Στην αναδιάρθρωση της δεύτερης και της τρίτης τμήματα του GSF, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η τελευταία χρησιμοποιείται για να ελέγχουν την πλειοψηφία των συνιστωσών της δύναμης στον κυβερνοχώρο της Κίνας, η οποία είναι αφιερωμένη κυρίως στην ηλεκτρονική πειρατεία, ενώ ο πρώην ειδικεύεται στην ανθρώπινη νοημοσύνη και ανάλυση πληροφοριών . Αν τα δύο τμήματα είναι να συγχωνευθούν, οι επιθέσεις ξεκίνησαν από τη δύναμη του κυβερνοχώρου θα καταστεί ακόμη πιο απηνής. Για παράδειγμα, η προηγμένη τεχνική επίμονη απειλή που χρησιμοποιούνται συνήθως από τη δύναμη του κυβερνοχώρου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις πληροφορίες σχετικά με ένα συγκεκριμένο στόχο, όπως τα προσωπικά του στοιχεία, τον κύκλο των φίλων, και τις αναγνωστικές συνήθειες. Η απόκτηση αυτών των πληροφοριών δεν είναι ό, τι ένας χάκερ υπερέχει σε. Έτσι, η ενσωμάτωση των πόρων νοημοσύνης θα ενθαρρύνει μόνη δύναμη στον κυβερνοχώρο της Κίνας να είναι πιο επιθετική προς τις χώρες-στόχους όπως η Ταϊβάν. 
Ανταπόκριση της Ταϊβάν
Όσον αφορά την πιθανή στρατιωτική απειλή ότι πέντε νέες ζώνες μάχης της Κίνας θα μπορούσε να δημιουργήσει στην Ταϊβάν, Ταϊπέι πρέπει να δώσει ιδιαίτερη προσοχή στα στρατεύματα PLA στις ζώνες μάχης Ανατολή και τη Νότια. Λαμβάνοντας υπόψη την κλιμάκωση των εντάσεων στην Ανατολική και τη Νότια Κίνα ναυτιλία τα τελευταία χρόνια, οι ζώνες μάχης Ανατολής και του Νότου, οι οποίες αναβάθμιση δύναμη μάχης μέσα από την εστίασή τους σχετικά με την ολοκληρωμένη κοινές επιχειρήσεις, θα γίνει μια αυξανόμενη απειλή για την Ταϊβάν και άλλες χώρες της Ασίας-Ειρηνικού. Όπως συμβαίνει συχνά, όταν έρχονται αντιμέτωπα με την εσωτερική αστάθεια, η Κίνα θα επιδιώξει να αλλάξει εσωτερικά της προβλήματα σε άλλες χώρες, παίζοντας σκληρή στην παγκόσμια σκηνή. Ταϊβάν και άλλες χώρες στην περιοχή θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι.
Παρά την προφανή καταιγίδα διαφαίνεται στον ορίζοντα, υπάρχει χρόνος. εκτεταμένη αναδιάρθρωση του PLA έχει φέρει σημαντικές αλλαγές στη δομή διοίκησης, πράγμα που σημαίνει ότι ο ΛΑΣ θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο για να εξοικειωθούν με τη νέα δομή. Αυτό δίνει άλλες χώρες στο χρόνο Ασίας-Ειρηνικού να χτίσει στρατιωτική ισχύ ή να εφαρμόσουν στρατηγικές αναπτύξεις. Καθώς ο PLA downsizes όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό, ένας αρκετά μεγάλος αριθμός υπαξιωματικούς πρόκειται να μεταφερθούν σε λιγότερο επιθυμητές θέσεις ή θα απορρίπτονται από τη στρατιωτική θητεία. Αυτό παρέχει μια ευκαιρία για τη νοημοσύνη κοινότητα της Ταϊβάν να προσλάβει πράκτορες πίσω από τις εχθρικές γραμμές και να δημιουργηθεί ένα δίκτυο κατασκοπείας, στο ύφος των προηγούμενων προσπαθειών, έτσι ώστε να αποκτήσουν ένα πλεονέκτημα στη συλλογή πληροφοριών.
στρατιωτικές μεταρρυθμίσεις της Κίνας είναι μια συνεχής διαδικασία, η οποία, σύμφωνα με την δική του εκτίμηση της Κίνας, θα χρειαστούν πέντε χρόνια για να ολοκληρωθεί. Με άλλα λόγια, μια αρκετά μεγάλη αβεβαιότητα υπάρχει στην πορεία μέχρι το 2020. Αυτό που είναι ορατό, ωστόσο, είναι ότι ο PLA θα αναφερθώ σε μεγάλο βαθμό με το στρατιωτικό σύστημα των ΗΠΑ, ιδιαίτερα τις κοινές επιχειρήσεις και κοινές αρχηγούς των δογμάτων προσωπικού, της προβολή για το μέλλον πεδίο της μάχης.
Παρ 'όλα αυτά, το PLA ακόμα δεν μπορεί να πάει χωρίς δομή της δύναμης και της επιχειρησιακής σκέψης που προέρχεται από τη Ρωσία και την προκάτοχό της Σοβιετικής Ένωσης, όπως είναι η ανταλλαγή κοινή ηγεσία μεταξύ διοικητή και πολιτική αξιωματικός της κάθε μονάδας σε επίπεδο εταιρείας και άνω. Έτσι είναι λογικό να χρησιμοποιήσει στρατιωτική μεταμόρφωση της Ρωσίας, αρχής γενομένης από το 2000 ως μετρητής για τις τρέχουσες μεταρρυθμίσεις του PLA. Παρ 'όλα αυτά, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι για την κινεζική ηγεσία, η πρώτη προτεραιότητα είναι πάντα να εξασφαλίσει την βάση της εξουσίας. Παρά το γεγονός ότι επί δεκαετίες παλιό σύνθημα "το Κόμμα εντολές το όπλο" εξακολουθεί να είναι ένα αμετάβλητο οδηγία για όλα τα μέλη του κόμματος να ακολουθήσουν, αυτό που είναι πάντα στο μυαλό του κάθε Κινέζος ηγέτης από το παρελθόν στο παρόν είναι το δόγμα «Η πολιτική εξουσία αυξάνεται από η κάννη ενός όπλου. "Πριν από την ίδρυση μιας στρατιωτικής ικανό να αγωνίζονται και να κερδίσει, είναι πιο σημαντικό για τους Κινέζους ηγέτες να κάνουν το υπακούσει PLA και άμεση ανταπόκριση στις οδηγίες τους. Αυτός είναι ο απώτερος στόχος των στρατιωτικών μεταρρυθμίσεων.
Ο Δρ Γινγκ Yu Lin είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Διεθνές Πρόγραμμα Υποθέσεων & Διπλωματία στο Ming Τσουάν Πανεπιστήμιο.
ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ!

The Implications of China’s Military Reforms

600 Shares
 
Since the second half of 2015, there has been considerable speculation about China’s rumored military reforms. Speculation became especially intense after Chinese President Xi Jinping announced a plan at the September 3 military parade in Beijing to cut 300,000 troops.
In fact, news reports about the replacement of military regions with battle zones first began to emerge in 2012. It was not until Xi made important remarks at a meeting of the Central Military Commission (CMC) on military reforms in November 2015 that the goals and objectives of the reforms were revealed, encompassing the replacement of military regions with battle zones as well as other major organizational overhauls. By January this year, the restructuring had begun to take shape. 
At the forefront of the reforms is the replacement of four general departments of the CMC with 15 new departments, signaling not only a change in name but also a complete transfer of functions. It also represents a demotion for the four general departments. The General Staff Department (GSD), for instance, used to be known as the number one organ in the People’s Liberation Army (PLA), partly because it was in charge of operations and intelligence, including human, electronic and Internet intelligence, and partly because it was in command of the army, which, in turn, controlled the seven military regions across the country. The GSD has now become the CMC Joint General Staff Department, with its original intelligence units and functions integrated into the new Strategic Support Force (SSF). It no longer exercises operational control of the army, which now has its own headquarters. The new Joint General Staff Department will function purely as a staff organization, similar to the joint chiefs of staff system of the U.S. The inaugural commander of the SSF is Lieutenant General Gao Jin, a long-time member of the Second Artillery Corps, now renamed as the Rocket Force, before becoming assistant chief of GSD and President of the PLA Academy of Military Science. With outstanding credentials as a commanding officer, Gao is seen as having the requisite expertise in operations and intelligence exchange. Putting the SSF under Gao’s command implies that SSF retains part of the functions of the former GSD.
The biggest change in the functions of General Political Department (GDP) is the removal of its control over the military legal system to the new Politics and Law Commission. It signifies a breaking up of the discipline, security, and personnel functions that GDP used to monopolize. The Politics and Law Commission, together with the Discipline Inspection Commission, can stop personnel functions from being controlled by a single agency while contributing to Xi’s goal of rooting out corruption rings in the military, as shown in the case involving ex-CMC vice chairman Xu Caihou.
Guo Boxiong, the other ex-CMC vice chairman who also fell from power in Xi’s anti-corruption campaign, was closely linked to the General Armaments Department (GAD), which was downgraded considerably in this round of military reforms. The GAD was responsible not only for developing military equipment but also for managing aviation units taken over from the now defunct Commission for Science, Technology and Industry for National Defense. Under the new guidelines, each of the armed services is to “pursue its own construction,” and as such the development of military equipment is expected to be split between the four services. More importantly, the aviation and aerospace development has been assigned to the SSF. This suggests that the GAD is not as powerful as it was. We can not rule out the possibility that the GAD and General Logistics Department (GLD) might merge in the future.
The activation of the Rocket Force means that the Second Artillery Corps finally has the right name. What’s noteworthy is that it is similar to Russia’s Strategic Rocket Forces, albeit with some differences. The Russian equivalent controls all of the long- and medium-range ballistic missiles in Russia. It had previously been tasked with aerospace development as well, but subsequently the Space Forces were formed to take over that role. Likewise, China has assigned aerospace development to the SSF, not the Rocket Force. The arrangement was most likely made to enable the air force to take the lead in aerospace development, a move toward the realization of the much-stressed “integrated air and space” strategy. On the modern battlefield, satellite positioning, communication, and remote sensing are key factors.
To achieve superiority in space, China might itself opt to establish a separate Space Force. The Rocket Force currently controls all of the country’s intercontinental, medium- and short-range ballistic missiles, suggesting that it will still play an important role in China’s dealing with neighboring countries over disputes.
Firmer Control of the Military
From a structural perspective, the PLA’s reforms are on the one hand a move toward developing a specialized force and meeting the demands of the future battlefield, and on the other a reshuffle of power aimed at getting a firmer grip on the military. This is reminiscent of the Gutian conference of 1929, when Mao Zedong seized the opportunity to establish the leading role of the Fourth Group of the Red Army. In the current reshuffling of power, the four general departments were weakened via the deactivation of some of their units. Some generals have even been removed from their positions. These signs are sufficient to conclude that the ongoing military reforms are in part based on Xi’s desire to consolidate his own position as leader of the military.
To deal a further blow to the corruption rings formed by the two fallen ex-CMC vice chairmen, Xu and Guo, Xi has turned to the hitherto less-privileged air force and navy to select lieutenants from among generals. For one, General Xu Qiliang of the People’s Liberation Army Air Force has been promoted to the CMC vice chairman position, which has traditionally occupied by army generals. That Xu had worked together with Xi years ago when the two were assigned to Fujian Province around the same time helped him. The military reforms, highlighting a downsizing of troops, could be used to relieve certain generals of their positions and power, which might be the real reason for Xi to push for the restructuring. 
Implications for Joint Operations Capability
From the perspective of operational effectiveness, the transition from military region to battle zone is of great significance to the development of joint operations capability. The PLA has been underscoring the concept of “integrated joint operations” since the Iraq War of 2003. Many publications on the subject have since been incorporated in the PLA’s internal reference materials. In executing joint operations, however, the biggest challenge is not technology but the army-centric military region system and the conservative attitudes of the military leadership.
For example, the army-dominated military region system, if it is to engage in modern combat, must have the cooperation of the air force, navy, and the rocket force to achieve the desired effects. And in the execution ofanti-access/area denial operations, the PLA has come to realize that it can not pose any threat to the U.S. military, especially its aircraft carriers, unless it has the cooperation of other services and ballistic missile forces. That each service goes its own way without building coordination with other services is already a serious problem, as it greatly reduces the combat strength of the PLA. So in terms of improving combat strength, the transition from military region to battle zone is not only to streamline personnel but also to establish battle zones as the main operations command that serve actual needs on the battlefield. For a combat mission to be properly executed, the commander of a battle zone is entrusted with the power and discretion to mobilize troops within his area of responsibility (AOR), greatly enhancing the overall joint operations capability of the forces involved.
The PLA’s performance in this regard can been seen from its execution of missions related to the East China Sea air defense identification zone (ADIZ), which geopolitically falls within the AOR of the Nanjing Military Region and the East Sea Fleet’s naval aviation forces, with a considerable overlap of responsibilities between the air force and navy. In fact, there was no previous example of the air force and navy acting under the command and control of the army. What usually happened was that the three different services acted independently. According to data made public by Japan, Chinese military planes that have been present in the East China Sea ADIZ to date are mostly from the naval aviation forces. These planes include Y-8 electronic reconnaissance aircraft, the H-6 bomber, Su-30 and J-10 fighter jets, and Y-12 transport aircraft attached to the State Oceanic Administration. Before Japan released photos of two Chinese Su-27 fighters flying close to two Japanese surveillance planes over the East China Sea in May 2014, there were few records of planes dispatched to the area by the PLA Air Force. This might have something to do with the fact that PLA Navy’s aviation forces, in accordance with the assignment of duties across the services, are responsible for the airspace over the maritime areas which they are assigned to protect. It is true that a considerable number of fighter jets are deployed in the Nanjing Military Region and that the PLA has been running cross-region exercises since 2012, including the rare deployment of a full fighter regiment from its inland base to a coastal base. However, the outcomes of these exercises did not receive conspicuous media coverage.
In late 2013, the media reported that Xu, the former CMC vice chairman, has delivered remarks on the development of joint operations capability. He called for a further improvement to the joint operations command mechanism of the CMC and that of the various theaters around the country so as to facilitate the relevant training and guarantee the results of structural reforms. The subsequent political developments around the East China Sea ADIZ provided the opportunity for the PLA to train its forces and integrate resources in a joint operations environment. In video footage of Chinese SU-27s made public by Japan, the tail numbers revealed that the planes were based in Chongqing, Sichuan Province. This represents a further step toward the development of cross-region operations and joint operations between the air force and navy.
Meanwhile, the PLA Air Force and PLA Navy have their own independent links to the coastal radar stations under their control. The PLA began developing joint surveillance systems in 2006 in an attempt to integrate aerial images for use by all relevant units. No details have emerged on how the program is progressing. But in light of the current mission requirements for the East China Sea ADIZ, China needs to develop a joint surveillance system. Although the development of “integrated joint operations” has been the goal of the PLA in recent years, improving and integrating infrastructure is only a first step. What’s more important is coordinating other vital factors such as logistics, personnel and organization, and operational thinking. The army-centric military region system has made it difficult to put joint operations into practice. Now with the joint operations command mechanism for the East China Sea ADIZ as the model, the PLA wants to encourage mission-oriented operational thinking, which could overcome structural barriers and serve as a starting point for inter-service joint operations. Ultimately, this will eventually help Beijing achieve its goal of establishing battle zones as the main operational command in modern warfare. 
Implications for the Region 
The establishment of battle zones in place of military regions thus represents a shift in the operational thinking of the PLA and a departure from the army-dominated force structure, which is often compared to a dog with a tail too big to wag. What is to come instead is an elite and highly flexible force with integrated joint operations capability. Now that Xi has greater control over the military, the military diplomacy function of the PLA could be put to better use. Besides the old-school tactics of verbal attack and saber-rattling, as seen in the 1996 Taiwan Strait Crisis, the expansion of the PLA’s presence could well be used as bargaining chips in international politics. By using the PLA externally as a means for military deterrence, in modern gunboat diplomacy for instance, or as a gateway for making contributions to the international community, Xi should feel more at ease in his application of the well-known carrot-and-stick approach.
Another obvious change in the PLA’s structure after the reforms is the integration of foreign intelligence capabilities. Foreign intelligence was formerly the responsibility of the second and third departments of GSD, which handled human intelligence and electronic and Internet intelligence, respectively. Now the job has been re-assigned to army-led units, the Rocket Force and SSF, in what amounts to an integration of intelligence resources. What’s noteworthy is that the Liaison Department of the GPD and GAD have their own intelligence-gathering units. Along with the extensive restructuring of GPD and GAD, the intelligence units under the two general departments could be merged into SSF, which would signify a reshuffle of the intelligence community. If the CMC is in the future to have intelligence units that directly report to it in a way similar to the Defense Intelligence Agency (DIA) of the U.S. or Russia’s GRU (Main Intelligence Directorate), it will symbolize a further integration of China’s foreign intelligence capabilities.
In the restructuring of the second and third departments of GSF, it should be noted that the latter used to control the majority of the components of China’s cyber force, which is mainly devoted to computer hacking, while the former specializes in human intelligence and intelligence analysis. If the two departments are to merge, the attacks launched by the cyber force would become even more ferocious. For example, the advanced persistent threat technique commonly used by the cyber force depends heavily upon information about a specific target such as his or her personal data, circle of friends, and reading habits. Acquiring this information is not what a computer hacker excels at. So the integration of intelligence resources will only encourage China’s cyber force to be more aggressive toward target countries like Taiwan. 
Taiwan’s Response
Regarding the potential military threat that China’s five new battle zones might pose to Taiwan, Taipei needs to pay special attention to the PLA troops in the East and South battle zones. Considering the escalation of tensions in the East and South China Seas in recent years, the East and South battle zones, which are upgrading combat strength through their focus on integrated joint operations, will become an increasing threat to Taiwan and other Asia-Pacific nations. As is often the case, when faced with internal instability, China will seek to shift its internal problems onto other countries by playing tough on the world stage. Taiwan and other countries in the region should be prepared.
Despite the apparent storm looming on the horizon, there is time. The PLA’s extensive restructuring has brought major changes to the chain of command, implying that the PLA will need more time to become familiar with the new structure. This gives other countries in the Asia-Pacific time to build military strength or implement strategic deployments. As the PLA downsizes in manpower terms, a sizable number of non-commissioned officers are to be transferred to less desirable posts or will be discharged from military service. This provides an opportunity for Taiwan’s intelligence community to recruit agents behind enemy lines and establish a spy ring, in the style of previous efforts, so as to gain an advantage in intelligence collection.
China’s military reforms are an ongoing process, which, according to China’s own estimation, will take five years to complete. In other words, quite a lot of uncertainty exists in the lead-up to 2020. What is foreseeable, however, is that the PLA will greatly refer to the U.S. military system, especially the joint operations and joint chiefs of staff doctrines, in its projection for the future battlefield.
Despite that, the PLA still can’t go without a force structure and operational thinking derived from Russia and its predecessor Soviet Union, such as the sharing of joint leadership between a commanding officer and political officer of each unit at the company level and above. So it makes sense to use Russia’s military transformation starting from 2000 as a gauge for the current reforms of the PLA. Nevertheless, it is important to remember that for the Chinese leadership, the first priority is always to secure its power base. Although the decades-old slogan “the Party commands the gun” is still an unchanging directive for all party members to follow, what is always on the mind of every Chinese leader from the past to the present is the creed “Political power grows out of the barrel of a gun.” Before establishing a military capable of fighting and winning, it is more important for the Chinese leaders to make the PLA obey and respond immediately to their instructions. That’s the ultimate goal of the military reforms.
Dr. Ying Yu Lin is Adjunct Associate Professor in the International Affairs& Diplomacy Program at Ming Chuan University.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου