Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

ΕΡΕΥΝΑ: DIPLOMATIC OBSERVER


 
ΜΗΝ ΤΑΪΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!

Η ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΚΑΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΡΩΝ ΔΕΝ...ΑΠΟΔΙΔΕΙ!
ΘΑΨΤΕ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΤΥΜΠΑΝΟΚΡΟΥΣΙΕΣ ΑΠΟ ΟΡΙΣΜΕΝΑ Μ.Μ.Ε. ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΑΝ!

Σε εκτενεστάτη έρευνα που διεξήγε ο DIPLOMATIC OBSERVER σχετικά με την εκστρατεία σαμποταρίσματος των Γερμανικών προϊόντων, που κήρυξαν διάφοροι φορείς και ειδικά εφημερίδες και ιστοσελίδες. οι ΄Ελληνες δεν ανταποκρίθηκαν και σε καμιά περίπτωση δεν έθιξαν τον τζίρο των γερμανικών προϊόντων που γίνεται στην Ελλάδα, πλην ελαχίστων ασημάντων εξαιρέσεων, που δεν επηρεάζουν την γενικότερη εικόνα. Αντίθετα έχουν επισημανθεί περιστατικά αύξησης σε καταναλωτικά αγαθά Γερμανικής προέλευσης.
Παρά τη δυσφορία -έως θυμού- των Ελλήνων για την ανθελληνική στάση των Γερμανών και δη για τους πολιτικούς τους Μέρκελ-Σόϊμπλε παρατηρείται μια εκπληκτική αδράνεια ως προς την οφειλόμενη "τιμωρία". Οι σύγχρονοι ΄Ελληνες δεν έδειξαν να συγκινούνται για την εκστρατεία, η οποία εξάλλου δεν έλαβε ποτέ μαζική διάσταση. Συνέχισαν τις παλαιές τους συνήθειες. Το λεγόμενο ελληνικό φιλότιμο παρέμεινε εν υπνώσει. Τα αίτια είναι πολλά, εν εκ των οποίων πρέπει να αποδοθεί στην εμφανή αλλοίωση του χαρακτήρα-συμπεριφορά του και το δεύτερο αφορά  πρακτικούς λόγους (α-συνήθειες και β- προσφορότερες τιμές στα Γερμανικά αγαθά). 

Γίνεται φανερό ότι ο ΄Ελλην καταναλωτής, στις αγορές του λησμονεί τα τεράστια τραύματα που προξένησαν στον τόπο του οι Γερμανοί και προτιμάει τα προϊόντα τους αποκλειστικά για λόγους δικής του και μόνον τσέπης.
Η διαπίστωση είναι εξαιρετικά σημαντική και ανήκει στη σφαίρα άλλων μελετητών ως προς τις εθνικές ευαισθησίες-αναισθησίες των συγχρόνων Ελλήνων.

Σημειώστε δύο λεπτομέρειες ακόμη: 1) Τα μεγάλα συστημικά ΜΜΕ-εφημερίδες, Τηλεοπτικοί- ταδιοφωνικοί σταθμοί- δεν υιοθέτησαν το σαμποτάζ Γερμανικών προϊόντων με αποτέλεσμα η απήχηση της εκστρατείας από μεμονωμένους φορείς να μην μπορέσει να αφυπνίσει τους Πανέλληνες. 
2) Οι εδώ Γερμανόφωνες εταιρίες,πέρασαν σε μαζική διαφημιστική διαφήμιση μετά από ένα μικρό μούδιασμα στις αρχές της κρίσης. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της lidl που σχεδόν ουδέποτε από την μέρα της εμφάνισης της στην Ελλάδα είχε κάνει διαφήμιση... σήμερα σχεδόν επί ημερησίας βάσης βομβαρδίζει από τα συστημικά κανάλια τις...ευκαιρίες για τα προϊόντα της!

3) Ο DIPLOMATIC OBSERVER και τα συνεργαζόμενα μαζί του sites από την πρώτη στιγμή μπήκε στην εκστρατεία, αν δεν ήταν ο πρώτος που την ξεκίνησε. Στη δεξιά στήλη έχουμε επί έτη  μόνιμα αναρτημένο σύνθημα, ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ το οποίο φυσικά θα αποκαθηλώσουμε από αύριο.. Μετά τα ...απίστευτα, μη αναμενόμενα αυτά αποτελέσματα της έρευνάς μας.. η συνέχιση της παραμονής του συνθήματος αυτού, μάλλον θα είναι αστειότητα...μια και οι γενναίοι Τσαμπουκάδες του καναπέ -καφενέ και ηρωϊκοί και χιλιοτραγουδισμένοι ΄Ελληνες δεν πέρνουν χαμπάρι από τίποτε. Υπέρ πάντων η τσέπη  τους κι όχι η Πατρίδα που καρυδώνει  σταθερά ο Γερμαναράς. 

ΔΕΙΤΕ ΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΠΟ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.. Ο ΜΕΓΑΣ ΕΛΛΗΝ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕ ΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΑΔΕΙΑΝΟΥΣ ΟΡΧΕΙΣ ΤΟΥ. -
ΕΛΛΑΣ...ΠΡΟΟΡΙΣΤΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΜΕ ΨΩΦΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!



     

    

    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου