Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΡΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ!


“Δεν υπάρχει μέλλον, δεν υπάρχει καμιά ελπίδα στην Ελλάδα΄”λέει Σύριος, που ύστερα από 18 χρόνια μετανάστης στην Ελλάδα…φεύγει !
Ο ΧΑΣΣΑΝ-ΜΑΡΙΟΣ..Παρά ταύτα ...χαμογελάει!

Ο Κούρδος αλλά Συριακής προέλευσης κ. Χασσάν Αμπντουλ Ραχμάν,μετά από 18 χρόνια στη Ελλάδα, θα ρίξει πέτρα και φεύγει για την Τουρκία…απελπισμένος για την κατάσταση που βιώνει στην Ελλάδα.
Ο Χασσάν που οι ΄Ελληνες τον φωνάζουν Μάριο, διατηρεί στο Νέο Κόσμο ένα μινι μάρκετ-ψιλικά,…” αλλά πια δεν πάει άλλο”, λέει αγανακτισμένος.
--΄Ηρθα στην Ελλάδα ως μετανάστης από αγάπη και θαυμασμό για τη χώρα αυτή.Μετά από 18 χρόνια αισθάνομαι ΄Ελληνας, είμαι ΄Ελληνας, 
ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΤΟΥ ΧΑΣΣΑΝ ΡΑΧΜΑΝ...στο ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ,όπου ζει η μεγαλύτερη κοινότητα Συρίων

αγαπώ την Ελλάδα και τους ανθρώπους της… αλλά ή πολιτεία δεν μου δίνει την ελληνική ιθαγένεια… Επί 18 χρόνια μ΄έχουν στο περίμενε… Αισθάνομαι και ολίγον τι βλάκας ..Δεν πιστεύω ούτε εγώ στην γαϊδουρινή υπομονή μου. Είμαι νόμιμος, φορολογούμαι κανονικά., έχω άδεια λειτουργίας καταστήματος, σε όλα είμαι εντάξει. Το κράτος όμως δεν είναι εντάξει μαζί μου.Δεν πάει άλλο… Φτάνουν πια οι εμπαιγμοί της ελληνικής πολιτείας.”

Ο ΧΑΣΣΑΝ ΜΕ ΣΥΡΙΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΈΠΤΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΝΤΑΤΟ ΤΗΣ ΦΥΓΗΣ ΤΟΥ!
Ο Χασσάν ( Μάριος) φεύγει για την Τουρκία. σε μια θεία του ως πρώτο σταθμό. Στη Συρία, μ΄αυτά που γίνονται εκεί, δεν υπάρχει η παραμικρή σκέψη επιστροφής.
“ Θα πάω να ξεκουραστώ για λίγο, είμαι ψυχικά πολύ κουρασμένος. Και μετά βλέπουμε. ΄Εχω συγγενείς στον Καναδά και τις ΗΠΑ ..Να δούμε για που θα τραβήξω… Νέος άνθρωπος είμαι.. Δυστυχώς τα όνειρα μου στην Ελλάδα τσαλακώθηκαν. Δεν υπάρχει πια μέλλον εδώ!
ΥΠ ΌΨΙΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ. Οι δουλίτσες του πήγαιναν καλά...μέχρι χθες που ανακοίνωσε την απόφασή του... Και μάνι μάνι σήμερα άδειασε τα ράφια του...!
΄Οπως φαίνεται η Ελλάς δεν πληγώνει μόνον τα παιδιά της, αλλά και τους ξένους, που έρχονται εδώ για να στήσουν το ελληνικό τους όνειρο, που τελικά για πολλούς αποδεικνύεται” όνειρο απατηλό". 

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Η.Ν.Α. (ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου