Σάββατο 9 Μαΐου 2015


Ηλίας Παναγιώταρος: Βουλευτής... αγνώστου διαμονής

Ε, είμαστε για τα πανηγύρια-κράτος οπερέτα...

Ηλίας Παναγιώταρος: Βουλευτής... αγνώστου διαμονής !

Μας γράφει ο ίδιος:

Χθες ενημερώθηκα από τα ΜΜΕ ότι συζητήθηκε ερήμην μου μήνυση του τέως Περιφερειάρχη Αττικής Ιωάννη Σγουρού εναντίον μου για το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμησης.
Ουδέποτε κλήθηκα να παρευρεθώ στο δικαστήριο αυτό, καθώς οι Αρχές έκριναν ότι είμαι αγνώστου διαμονής (!) και δεν γνώριζαν την κατοικία μου προκειμένου να επιδώσουν τη σχετική ειδοποίηση.
Φαίνεται ότι δεν γνωρίζουν ούτε που βρίσκεται το σπίτι μου, ούτε και τη διεύθυνση του Μεγάρου της Βουλής των Ελλήνων, όπου καθημερινώς ασκώ τα Κοινοβουλευτικά μου καθήκοντα εκλεγμένος τρεις συνεχείς φορές από τον Ελληνικό Λαό.
Θα ασκήσω όλα τα ένδικα μέσα για να ακυρωθεί η διαδικασία που έγινε ερήμην μου και να επαναληφθεί η δίκη προκειμένου να υπερασπιστώ την αθωότητά μου.
Ηλίας Παναγιώταρος
Βουλευτής Β΄ Αθηνών
Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου