Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

ΑΦΟΡΑ ΙΔΙΑΙΤΑΤΑ ΤΑ ΤΖΙΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ!

ΜΥΘΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙ! ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΔΑΝΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ! ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ 87% ΤΟΥ ΜΟΣΧΑΡΙΣΙΟΥ ΚΡΕΑΤΟΣ

Το εθνικό μας φαγητό, αυτό που καταναλώνουν κάθε εβδομάδα αν όχι κάθε μέρα οι περισσότεροι Έλληνες, αυτό που προτιμούν όλοι οι τουρίστες, το greek σουβλάκι, δεν είναι ελληνικό...

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ-ενα συγκλονιστικό κείμενο! ΚΟΛΑΦΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ!

ΜΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΤΕ; Είμαι  η  αδερφή  σας .. η Βόρειος  Ήπειρος,  άλλη μια σκλάβα  πατρίδα των  Αρχέγονων  Ελλήνων.


ΔΙΚΤΥΟ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΩΝ 
ΓΡΑΦΕΙ Η... ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ ΜΗΤΣΙΟΥΛΗ



ΣΤΗ Β. ΗΠΕΙΡΟ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ...
ΑΝΔΡΕΣ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ 
ΜΕ ΜΠΑΤΖΑΚΙΑ!




''Την αμβροσία των θεών  μην  ψάχνετε πια  θνητοί, σε  υλικά  και  άλλα  αγαθά  αλλά  μόνον  στην  επουράνια  αγαλλίαση της ψυχής,στο  μοναχικό  μονοπάτι  της  μετάνοιας  ,της  προσφοράς,της προσευχής'' !

Κατά πόσο όμως είναι  εφικτό το μονοπάτι αυτό υποκριτές (...);

  1. Μην  προσποιείστε ,   δεν  σας  περνάει  πια... Μην γίγνεσθαί  υπόδουλοι  της  ίδιας   της  ύπαρξης  σας. Με  ακούτε;  Σας  φωνάζω..  Με  βουή  δυνατή ,ακατάπαυστη  και  οδυνηρή  .Πονώ  με ακούτε;  Ακούτε  το  μοιρολόι  μου ; Δεν  είμαι  ψευδαίσθηση,  υπάρχω  ακόμη,  βιώνω  το  δικό μου  μαρτύριο  ,το  δικό μου  Γολγοθά.  Με  βλέπετε , να  ανηφορίζω  στο  βωμό  του μαρτυρίου,  δεν  αντιστέκεστε  ,δεν  μετανοείτε επ  ουδενί.Δεν  με αναγνωρίζετε ;  Είμαι  η  αδερφή  σας .. η Βόρειος  Ήπειρος,  άλλη μια σκλάβα  πατρίδα  των  Αρχέγονων  Ελλήνων.  Το  δηλώνει  η ύπαρξη  μου  ,ακόμη  ζω  ΕΔΏ  στα  άγια  χώματα  των  ηρώων  μου ,στα πορφυρά ύδατα των προγόνων μου. .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου