Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Ο ΚΙΝΕΖΙΚΟΣ ΔΡΑΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΖΕΤΑΙ ΑΓΡΙΩΣ...

Κίνα Air Force: Εκσυγχρονισμός: «Πρωτοφανής στην ιστορία»

Κίνα Air Force Εκσυγχρονισμός: «Πρωτοφανής στην ιστορία»
Image Credit: Wikimedia Commons

Κίνα Air Force Εκσυγχρονισμός: 


Συνεχής εκσυγχρονισμός, λαμβάνει χώρα η Πολεμική Αεροπορία άνθρωποι Απελευθερωτικού Στρατού (PLAAF) σε ένα ρυθμό άνευ προηγουμένου στην ιστορία, το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ δήλωσε την Πέμπτη.

«Η PLAAF επιδιώκει τον εκσυγχρονισμό σε μια κλίμακα άνευ προηγουμένου στην ιστορία της και γρήγορα κλείνοντας το χάσμα με τις δυτικές αεροπορικές δυνάμεις σε ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων, συμπεριλαμβανομένων των αεροσκαφών, διοίκησης και ελέγχου (C2), jammers, ηλεκτρονικού πολέμου (EW), και συνδέσεις δεδομένων », λέει  το Πεντάγωνο στην ετήσια έκθεσή του για τον εκσυγχρονισμό του στρατού της Κίνας , το οποίο κυκλοφόρησε την Πέμπτη. Ο ισχυρισμός αυτός είναι νέος για φέτος και δεν συμπεριλήφθηκε στην ετήσια έκθεση για το 2013 .
Πράγματι, το τμήμα της έκθεσης για την PLAAF ήταν ένα από τα πιο διευρυμένη τμήματα της έκθεσης και φαίνεται να δείχνουν αυξανόμενη ανησυχία στην Ουάσινγκτον πάνω από τις δυνατότητες του αέρα της Κίνας. Αφού δήλωσε ότι η PLAAF είναι η μεγαλύτερη Πολεμική Αεροπορία στην Ασία και το τρίτο μεγαλύτερο στον κόσμο, η έκθεση σημειώνεται ότι αποτελείται από "περίπου 330.000 προσωπικό και πάνω από 2.800 συνολικά αεροσκάφη, μη συμπεριλαμβανομένων των μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα (UAV).« Από αυτά τα 2.800 συνολικά αεροσκάφη, περίπου 1.900 είναι μαχητικά αεροσκάφη, εκ των οποίων 600 είναι σύγχρονα.
Η ολοένα και πιο σύγχρονα αεροσκάφη PLAAF φαινόταν να είναι η κορυφαία ανησυχία του Πενταγώνου στη νέα έκθεση. Πέρυσι, για παράδειγμα, η έκθεση επισημαίνει ότι, αν και η Κίνα έχει γηπεδούχου όλο και περισσότερο 4 ης γενεάς αεροσκαφών, "η δύναμη εξακολουθεί να αποτελείται κυρίως από ηλικιωμένους 2 ηςκαι 3 ης γενεάς αεροσκαφών, ή να αναβαθμιστούν οι παραλλαγές των αεροσκαφών ». Αντίθετα, η φετινή έκθεση αναφέρει ότι, αν και η PLAAF συνεχίζει να λειτουργεί 2 ος και 3 ος γενιά αεροσκαφών, κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει πλειοψηφία, 4 ου γενιάς της Πολεμικής Αεροπορίας μέσα στα επόμενα χρόνια.
Στην έκθεση σημειώνεται επίσης για πρώτη φορά τις προσπάθειες της Κίνας για την προμήθεια Su-35 αεροσκάφη από τη Ρωσία, μαζί με την "προχωρημένη IRBIS-E παθητικό ηλεκτρονικής σάρωσης σύστημα ραντάρ σειράς." Αν το Πεκίνο είναι επιτυχής στην αγορά αυτών των αεροσκαφών, το Πεντάγωνο εκτιμά ότι θα πιθανό τεθεί σε υπηρεσία μεταξύ 2016 και 2018. Όπως Peter Wood έγραψε στο The Diplomat τον Νοέμβριο , το Su-35 θα πρέπει να ενισχύσει σημαντικά την ικανότητα της Κίνας να προβάλει αέρος ισχύς στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας.
Η ενότητα για βομβιστή του στόλου της Κίνας ενημερώθηκε επίσης αυτό το έτος, αν και αυτό φαίνεται να αντανακλά την Ουάσιγκτον έχει αποκτήσει μεγαλύτερη πληροφόρηση σχετικά με το βομβαρδιστικό αεροπλάνο του στόλου H-6. Για παράδειγμα, η έκθεση του περασμένου έτους σημειώνεται ότι η Κίνα συνέχισε την αναβάθμιση του στόλου της βομβαρδιστικό H-6, "με μια νέα παραλλαγή που έχει μεγαλύτερο εύρος και θα είναι οπλισμένοι με μια κρουαζιέρα πυραύλων μεγάλου βεληνεκούς."
Η φετινή έκθεση βοήθησε να συμπληρώσετε τα στοιχεία σημειώνοντας, «η Κίνα έχει αναπτύξει την παραλλαγή H-6K με νέα στροβιλοκινητήρες διπλής ροής για εκτεταμένο φάσμα. Πιστεύεται ότι είναι ικανό να μεταφέρει έξι LACMs. Τον εκσυγχρονισμό του H-6 σε ένα φορέα πυραύλων cruise έχει δώσει το Air Force PLA μια μεγάλης εμβέλειας stand-off επιθετική ικανότητα με ακρίβεια πυρομαχικά. "Αυτό ήταν σύμφωνο με την προηγουμένως αναφερθείσα νέα μονογραφία από την αμερικανική στρατιωτική αναλυτές που σημείωσε ότι η Κίνα έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο όσον αφορά τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση των πυραύλων Κρουζ και συστήματα διανομής.
Εστίαση της έκθεσης για το επιταχυνόμενο ρυθμό PLAAF του εκσυγχρονισμού είναι συνεπής με τις πιο σημαντικές και ανώτερους ρόλους Air Force αξιωματικοί λαμβάνουν στο πλαίσιο της στρατιωτικής ορείχαλκο PLA.
Από την άλλη πλευρά, η νέα έκθεση ωθεί προς τα πίσω το χρονοδιάγραμμα με το οποίο οι ΗΠΑ αναμένει από την Κίνα να παράγουν τα πρώτα εγχώρια χτισμένο αεροπλανοφόρο της. Η έκθεση του περασμένου έτους πρότεινε ότι αυτό θα ήταν πιθανό να τεθεί σε λειτουργία κάποια στιγμή στο δεύτερο ήμισυ της τρέχουσας δεκαετίας. Η νέα έκθεση αναφέρει ότι η Κίνα για πρώτη φορά στην εγχώρια αγορά χτίστηκε αεροπλανοφόρο δεν θα τεθεί σε λειτουργία μέχρι αρχές της επόμενης δεκαετίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου